افزایش 125 لیتردرثانیه آب شرب به منابع تامین شهر گرگان

تهران (پانا) -مدیر امور آب و فاضلاب گرگان می‌گوید 125 لیتر در ثانیه آب شرب به منابع تامین مرکز استان افزوده شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 125 لیتردرثانیه آب شرب به منابع تامین شهر گرگان

به گزارش وزارت نیرو "قربان غلامی" با اعلام این خبر افزود: با توجه به مصوبه مدیریت بحران شهرستان مبنی بر تامین ۲۰۰ لیتر درثانیه از محل طرح‌های شرکت آب منطقه‌ای (بخش دولتی) و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، تاکنون از این میزان آب 125 لیتر بر ثانیه به منابع تامین مرکز استان افزوده شده است.
وی با بیان اینکه در هفته‌های آتی نسبت به تامین مابقی نیاز آبی تا میزان ۲۰۰ لیتردر ثانیه اقدامات لازم صورت خواهد گرفت، افزود: تامین همین میزان آب استحصالی تغییر بسیار مثبتی در بالانس شبکه آبرسانی و توزیع آب شهر گرگان صورت داده و امیدواریم بتوانیم با مدیریت شبکه جهت توزیع مناسب آب شرب اقدام کنیم.
غلامی رفع کامل مشکل پایداری آب در ارتفاعات شهر گرگان را از دیگر اقدات این امور برشمرد و افزود: استفاده از ناوگان آبرسانی سیار در برخی از نقاط مسکونی، اداری و بیمارستان‌ها با رعایت مراحل کامل کیفی به صورت شبانه روزی از دیگر فعالیت‌های این امور بوده است.
وی افزود: در حال حاضر شهرستان گرگان با 470 لیتر در ثانیه کمبود آب شرب مواجه است که در وضعیت فعلی بواسطه خشکسالی بی‌سابقه و بحران کرونا شاهد افزایش مصرف آب هستیم و با توجه به کاهش نزولات جوی به میزان ۳۵ درصد باید نهایت توجه در امر صرفه جویی در مصرف آب را داشته باشیم.
غلامی در پایان از همه مشترکان خواست با توجه به گرمای بی‌سابقه و رعایت کامل صرفه جویی و کاهش مصارف غیر ضروری، همکاران این امور را در خدمات رسانی مطلوب یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار