اعطای گواهی خبرنگاران پانا شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا) - صبح امروز آیین اعطای گواهی خبرنگاری خبرنگاران پانا با حضور معاونان اداره آموزش و پرورش و مسئول سازمان دانش‌آموزی در سالن کنفرانس شهید جمالی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اعطای گواهی  خبرنگاران پانا  شهرستان امیدیه

اسد شریفی معاونت پرورشی و مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان امیدیه از کسب ۸ گواهینامه دوره خبرنگاری پانا در شهرستان امیدیه خبر داد.

معاون پرورشی و مسئول سازمان دانش آموزی ضمن تشکر و تقدیر از دانش‌آموزان خبرنگاران شهرستان امیدیه گفت : صدای خبرنگار رساتر از هر صدایی است و باید در کار خود صادق باشند.

او در ادامه تاکید کرد: خبرنگاری، حرفه ای تخصصی و فنی است و هدف از ایجاد خبرنگاری پانا در سازمان دانش آموزی عملی کردن شعار «هر مدرسه، یک خبرنگار» است و «هر خبرنگار در مدرسه»، باید ارتباط خود را با جامعه بیشتر کند زیرا خبرنگار رابطی است برای رساندن حرف مردم به مسئولان و بالعکس پس باید امین مردم باشند.

در ادامه این برنامه حجت اله آقاجری معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش این موفقیت و شایستگی را به دانش آموزان خبرنگار شهرستان امیدیه تبریک گفت.

شایان ذکر است دوره آموزش خبرنگاری پانا طی سه روزبرای( دختران و پسران )به صورت مجزا و به شکل مجازی در شبکه شاد توسط سازمان دانش آموزی استان خوزستان از ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت سال جاری برگزار شد و 8 نفر دانش آموزان شرکت کننده شهرستان امیدیه توانستند با رتبه عالی این گواهی را کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار