واکسیناسیون به‌صورت مستمر و روزهای تعطیل در استان انجام می‌شود

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت واکسیناسیون به‌صورت مستمر، بدون وقفه و حتی در روزهای تعطیل در استان بوشهر انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۰۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون به‌صورت مستمر و روزهای تعطیل در استان انجام می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری گفت: پس از ورود نخستین محموله واکسن در اسفندماه۹۹ به استان بوشهر انجام واکسیناسیون به شکل مستمر و پیوسته در سراسر استان انجام‌شده و تاکنون بیش از ۷۸ هزار نفر حداقل یک دُز از واکسن را دریافت کرده‌اند.
وی تصریح کرد: از ابتدای واکسیناسیون تاکنون ۵۸ هزار و ۲۸۷ نفر دُز اول و ۱۹هزار و ۸۹۳ نفر دُز دوم را دریافت کرده‌اند که در مجموع تا تاریخ ۲۵ تیرماه تعداد ۷۸هزار و۱۸۰ دَز واکسن تلقیح شده است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از جمعیت هدف بالای ۷۰ سال و بالاتر در استان بوشهر ۲۵هزار و۵۳۴ نفر دُز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند که 72/9 جمعیت گروه هدف را تشکیل داده است.
کشمیری بیان کرد : از همین جمعیت تعداد ۸هزار و۸۶۲ نفر نیز دُز دوم را دریافت کرده‌اند که معادل 25/3 درصد از این جمعیت هدف است.
وی در خصوص جمعیت واکسینه شده ۶۵ تا ۷۰ سال اظهار کرد: در این گروه ۱۶هزار و ۸۰۵ دُز واکسن تزریق‌شده که 67/7 درصد جمعیت در نوبت اول واکسینه شده‌اند.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: با شروع واکسیناسیون افراد ۶۰ تا ۶۵ سال نیز تاکنون ۱۶هزار و۳۷۵ نفر معادل ۵۲ درصد واکسن نوبت اول خود را دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار