رییس بهزیستی ملارد:

آرامش کارکنان باعث بهبود خدمات‌رسانی به مددجویان می‌شود

ملارد(پانا)- رییس بهزیستی ملارد گفت اگر همکاری دچار مشکل فکری و روانی باشد و به مشکل او پرداخته نشود نمی‌تواند درست به مشکل مددجو بپردازد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آرامش کارکنان باعث بهبود خدمات‌رسانی به مددجویان می‌شود

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره بهزیستی ملارد گفت: اقدامات بسیاری در گرامیداشت هفتهء بهزیستی صورت می‌پذیرد ولی یکی از مسائل بسیار مهم که کمتر به آن توجه می‌شود شنیدن مشکلات پرسنل ادارات بهزیستی است.

او افزود: در این نشست‌ها تلاش کردیم علاوه بر ارائه آمار و عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه‌های تخصصی در طول یکسال گذشته نگاه ویژه‌ای به مشکلات و درخواست‌های کارشناسان داشته باشیم.

خادم با بیان اینکه آرامش کارکنان از هر لحاظ در محیط کار موجب افزایش کارایی و خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف می‌شود، بیان کرد: زمانی که فرد از نظر روحی دچار مشکل باشد بالطبع نمی‌تواند آن‌گونه که باید به درستی به مراجع کنندگان که اکثریت از قشر آسیب‌دیده اجتماع هستند، خدمت‌رسانی و راهنمایی کند لذا طی این نشست‌ها با درک شرایط فرد و تلاش در جهت مرتفع نمودن مسائلی که در محیط کار با آنها روبرو است گامی موثر در جهت بهبود شرایط روحی کارشناسان برداشته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار