اسامی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور در بخش آوایی پسران اعلام شد

مشهد(پانا)- جانشین دبیر ستاد برنامه‌ریزی مسابقات قرآن و عترت، اسامی داوران سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور را در بخش آوایی پسران اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اسامی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور در بخش آوایی پسران اعلام شد

به گزارش ستاد خبری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور میکائیل باقری گفت: در رشته قرائت تحقیق و ترتیل متوسطه دوم، کریم پارچه باف دولتی در بخش وقف و ابتدا، هاشم روغنی و در بخش لحن مسابقات را داوری می‌کنند.داور بخش صوت و بخش تجوید نیز حسن رفیعیان و محمدرضا پورزرگری هستند.
وی ادامه داد: در بخش قرائت تحقیق و ترتیل متوسطه اول نیز سعید رحمانی داور وقف و ابتدا، رضا محمدپور داور لحن، علی اصغر شعاعی، داور صوت و محمدرضا ستوده نیا داور تجوید هستند، همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء و ۲۰ جزء متوسطه اول و دوم نیز، مهدی بحرالعلوم داور وقف و ابتدا، حمید شاکرنژاد، داور صوت و لحن، مجتبی جاویدی داور تجوید و امیر آقایی داور حسن حفظ هستند.

باقری ادامه داد: در رشته حفظ کل متوسطه اول و دوم و حفظ پنج جزء متوسطه دوم نیز محمدرضا شفیعی مومن، داور وقف و ابتدا، داوود خلوصی داور صوت و لحن، رضا جاویدی داور تجوید و معتز آقایی داور حسن حفظ هستند.

در رشته های حفظ و عمومی و ۵ جژء متوسطه اول نیز کریم پارچه باف دولتی وقف و ابتدا مجید فقیه بخش صوت و لحن، محمد بادپا بخش تجوید و رضا عابدین زاده بخش حسن حفظ را داوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه رئیس داوران احمد حاج شریف است، گفت: داوران رشته مداحی، علی محمدپناه فراهانی و مصطفی خرسندی هستند و رشته اذان را نیز حسین علی شریف، حسن رضاییان و حمیدرضا احمدی وفا داوری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار