ویزیت رایگان کاروان سلامت هلال احمر ماهنشان در ییلاق قارقالان

زنجان (پانا) - سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان خبر داد با اعزام یک روزه کاروان سلامت به ییلاق قارقالان موفق به ویزیت رایگان بیش از 40 نفر از دامداران و خانواده های آنها در این منطقه شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ویزیت رایگان کاروان سلامت هلال احمر ماهنشان در ییلاق قارقالان

حسن شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حمایت از سلامت انسان ‌ها و کاهش آلام و رنج ‌های بشری یکی از اهداف هلال احمر به شمار می رود و طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال احمر است.
وی تاکید کرد: این کاروان جمعیت هلال احمر ماهنشان به مدت یک روز با هدف کمک به بهبود سطح سلامت در منطقه، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق ییلاقی اعزام شد.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: در کاروان سلامت هلال احمر شهرستان شامل یک پزشک عمومی، ماما، نسخه پیچ و تزریقاتی بود.
شکری، ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان را مهمترین خدمات ارائه شده توسط کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به دامداران و خانواده های آنها در منطقه ییلاقی قارقالان برشمرد.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: علاوه بر ارائه خدمات سلامت، آموزش کمک های اولیه، گرمازدگی، سی پی آر و خونریزی به دامداران و خانواده های ساکن در منطقه ییلاقی قارقالان ارائه شد.
شکری تاکید کرد: استقبال از این کلاس های آموزشی با استقبال قابل توجه ساکنان این منطقه ییلاقی مواجه شد.
وی خاطرنشان کرد: روند اعزام کاروان سلامت و ارائه آموزش های مورد نیاز برای دیگر ساکنان در مناطق ییلاقی شهرستان ماهنشان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار