معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کرمان:

تشکیل هر گونه کلاس حضوری در شهرستان‌ها و مناطق قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع است

کرمان(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل با اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، گفت تشکیل هر گونه کلاس حضوری در شهرستان‌ها و مناطق قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع است.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل هر گونه کلاس حضوری در شهرستان‌ها و مناطق قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، ماشاالله میرزاحسینی گفت: در مناطق قرمز و نارنجی کرونایی هیچ گونه کلاسی اعم از آموزشی، فرهنگی، تربیتی، ورزشی و... نباید به صورت حضوری برگزار شود، به استثنای کلاس های ورزشی با حداکثر ظرفیت 15 نفر و در فضای کاملا باز که با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی برگزاری آن مجاز است.

وی افزود: در اجرای پروژه مهر سال تحصیلی 1401-1400 توجه ویژه به موضوع بهداشت و ضدعفونی مدارس و نظافت و بهسازی سرویس های بهداشتی مورد تاکید است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پنجمین کاروان بهداشتی - ورزشی مدارس شامل تجهیزات بهداشتی و ورزشی شهریور ماه 1400 به مدارس استان ارسال می شود که ضرورت دارد مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار