معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

اولین مانور پروژه مهر، 3 مرداد 1400 برگزار می شود

کرمان(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل با اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان که به‌صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد اولین مانور پروژه مهر سال تحصیلی 1401-1400 سوم مرداد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین مانور پروژه مهر، 3 مرداد 1400 برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد حبیب اللهی ضمن تبیین جزئیات اجرای پروژه مهر گفت: برنامه ریزی شده سه مانور پروژه مهر به منظور کسب آمادگی بیشتر برای آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شود که با توجه به رنگ بندی شهرستان ها و مناطق از نظر شیوع کرونا، در شهرستان ها و مناطق کم خطر به صورت حضوری و در سایر شهرستان ها و مناطق به صورت مجازی اجرا می شود.

وی با بیان این که هیچ گونه خللی نباید در اجرای پروژه مهر باشد و انتظار می رود گزارش های پروژه مهر به موقع ارسال شود، افزود: اولین مانور پروژه مهر سوم مرداد برگزار می شود و دستورالعمل اجرای آن هم در همین هفته ابلاغ می شود و همه کارشناسان و مسئولان برای رصد و پایش نحوه اجرای مانور آمادگی لازم را دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: بازدید از اجرای اولین مانور پروژه مهر در مکان های نزدیک و کم خطر به لحاظ کرونایی، به صورت میدانی و در سایر مکان ها به صورت مجازی انجام می شود.

حبیب اللهی بهبود مهارت های معلمان تازه استخدام شده و نیاز به ارتقای مهارت های حرفه ای و تخصصی آن ها را اولویت مهم دیگر آموزش و پرورش دانست و گفت: معلم مهمترین مولفه دستگاه تعلیم و تربیت و مولد سرمایه نیروی انسانی است، هیچ تحولی در نظام تعلیم و تربیت صورت نخواهد گرفت، مگر این که معلمانی متخصص و متعهد داشته باشیم.

وی اظهار کرد: معلم، افق پرواز برای دانش آموز را تعیین و تدوین می کند و به دانش آموزان می آموزد چگونه به آن افق دست یابند، بنابراین پرورش معلمانی متخصص و دلسوز و متعهد ضرورتی انکارنشدنی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولویت دیگر جریان هدایت تحصیلی است، انتخابی سرنوشت ساز که اگر به درستی انجام شود، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش هم محقق می شود و نیاز است در سامانه همگام، نیروی انسانی، تجهیزات و ... تطابق داده شود و به طور مستمر پایش صورت گیرد.

حبیب اللهی بر تحلیل نمرات امتحانی داخلی و نهایی تاکید کرد و گفت: سطح نمره در هر منطقه و مدرسه نتایجی دارد که مقایسه ای با دو سال گذشته اتفاق می افتد تا بررسی شود سطح نمرات آموزش حضوری چه فرقی با سطح نمرات آموزش مجازی داشته که رشد یا افت نمرات مبنای تصمیم گیری ها برای سال تحصیلی آینده است.

وی ابراز امیدواری کرد: کلاس های جبرانی و دوره کارآموزی و کارورزی دانش آموزان هم با توجه به رنگ بندی کرونایی شهرستان و منطقه انجام شود و افزایش تجهیزات هنرستانی و استمرار پیگیری ها برای توسعه فضاها مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار