حمله غافلگیرانه پلنگ به کودک در خواب

تهران (پانا) - دختر ۲ ساله‌ای که در بیرون از خانه به خواب رفته بود مورد حمله مرگبار پلنگ قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۰۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حمله غافلگیرانه پلنگ به کودک در خواب

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمله پلنگ، جان یک کودک ۲ ساله هندوستانی را گرفت. این دختر خردسال که در بیرون از خانه‌شان در خواب بود مورد حمله غافلگیرانه این حیوان قرار گرفت و جان باخت. این حادثه در روستای بهانداریا واقع در ایالت غربی گجرات هند رخ داد.

بنا به گفته مسئولان محلی، خانواده کودک زمانی از این حادثه باخبر شدند که پلنگ به فرزند آن‌ها حمله کرده و کودک را با خود برده بود. بقایای قربانی بعدا توسط افراد محلی پیدا شد.

«آرپیت بهاریا»، یک افسر اداره جنگلبانی محلی در این باره گفت: «۷۰ تا ۸۰ درصد بدن قربانی توسط پلنگ خورده شده بود و این کودک تنها با کمک لباس هایش شناسایی شد. چهار تله برای به دام انداختن این پلنگ در این روستا نصب شده است.»

مقامات جنگلبانی بر این باورند که بز‌هایی که در نزدیکی خانه قربانی نگهداری می‌شدند یا دفع زباله‌های حاوی گوشت موجب جلب توجه پلنگ و حضور آن در این محل شده است. «نیشا راج» یک افسر جنگلبانی هند نیز در این باره گفت: «ما دو روایت در مورد این حادثه داریم؛ اولی گفته می‌شود که والدین قربانی بسیار دیر متوجه وقوع حمله پلنگ شدند و دومی گفته می‌شود مادر کودک صحنه حمل فرزندش توسط پلنگ را مشاهده کرده، اما به علت شوک و ترس و وحشت نتوانسته فریاد بزند. بقایای کودک در فاصله ۵۰۰ یاردی خانه قربانی پیدا شد.»

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز دو زن محلی اهل روستای گارامالی در منطقه امریلی در ایالت گجرات هند بر اثر حمله پلنگ دچار جراحت شده بودند. این دو زن که در بیرون از خانه خوابیده بودند شب هنگام مورد حمله پلنگ قرار گرفتند. حال یکی از این زن‌ها وخیم گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار