انهدام باند سارقان 100 فقره سرقت دریچه‌های چدنی

تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت با تلاش کارآگاهان اعضای باند 4 نفره سارقان دریچه‌های چدنی مخابرات و فاضلاب با 100 فقره سرقت به دام افتادند.

کد مطلب: ۱۲۰۰۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان 100 فقره سرقت دریچه‌های چدنی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی کنجوریان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت سریالی دریچه فاضلاب و مخابرات در معابر جنوب تهران، موضوع دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، اعضای یک باند 4 نفره سرقت را که به‌وسیله یک دستگاه وانت پیکان، به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت دریچه‌های چدنی فاضلاب و مخابرات در معابر سطح شهر می‌کردند، شناسایی کردند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه این سارقان، پس از هماهنگی قضائی هر 4 سارق در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ کنجوریان بیان کرد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، در تحقیقات تکمیلی پلیس به 100 فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب و مخابرات در جنوب تهران و فروش اموال مسروقه مالخران ناشناس اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک مبنی بر سرقت اموال عمومی سریعا به شماره تلفن110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار