مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

تدوین و انتشار فرهنگ نامه 622 شهید دانش آموز استان سمنان

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تدوین و نگارشِ فرهنگ نامه 622 شهید دانش‌آموز در استان خبرداد و گفت: یکی از ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت دفاع مقدس در استان، جشنواره مجازی زنگ دفاع با مشارکت یک هزار دانش آموز بوده است.

کد مطلب: ۱۲۰۰۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تدوین و انتشار فرهنگ نامه 622 شهید دانش آموز استان سمنان

محمد دستورانی در نشست کارگروه استانی گرامی داشت دفاع مقدس، با بیان اینکه جشنواره‌هایِ عنایات و کرامات شهدا در مدارس، لشگر فرشتگان، لاله‌های روشن و سردار شهید سلیمانی نیز از جمله جشنواره‌های کشوری بوده که فرهنگیان و دانش آموزان استان با بیشترین شرکت کننده در این برنامه‌ها حضور داشتند، ابراز کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه هدف آموزش و پرورش، بسیار حائز اهمیت است.

وی باعنوان این مطلب که تجلیل از یک هزار و ۲۵ رزمنده و پیشکسوت شهید و شهادت در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر ۷۵۰ نفر از این رزمندگان سال‌های فخر و افتخار تجلیل شدند. مراسم تجلیل از مابقی این افراد در دست برنامه ریزی و برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان درباره برنامه‌های این اداره کل در حوزه دفاع مقدس نیز، توضیح داد: جشنواره مجازی زنگ دفاع ویژه دانش آموزان در قالب‌های دل نوشته، هنری، عکس و... که با شرکت فعال یک هزار و بیست و چهار دانش‌آموز انجام شد.

دستورانی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای دانشجو معلمان نیز با همکاری دانشگاه فرهنگیان در دستور کار قرار دارد، افزود: از ۶۰ نفر از فرزندان شهدای شاغل در استان نیز تجلیل به عمل آمده است. همچنین باید گفت جشنواره ادبی و خاطره گویی خانواده‌های شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از برنامه‌های آتی است که برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار