ابتکار: توجه به دانشجویان دختر و بانوان که  ۲۵ درصد مدیران عالی و میانی کشوراند، مهم است

تهران (پانا) - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت موثربودن در عرصه‌های علمی، فردی، خانوادگی و جهانی با نگاه و توجه به هویت و ریشه خود اهمیت بسیاری پیدا می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ابتکار: توجه به دانشجویان دختر و بانوان که  ۲۵ درصد مدیران عالی و میانی کشوراند، مهم است

به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار امروز دوشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی، هنری و اجتماعی پروین اعتصامی افزود: به واسطه جشنواره پروین اعتصامی اندیشه، خلاقیت و بازآفرینی صورت گرفت و به شکوفایی استعداد دانشجویان کمک کرد.

وی در این سخنرانی که به صورت مجازی انجام شد اظهار داشت:‌ عنوان این جشنواره با نام پروین اعتصامی شاعر و شخصیت ادبی، فرهنگی و اجتماعی گره خورده است که هرچند در زمان گذشته زیست اما حرفایی برای همه دوران از خود به جا گذاشته است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: این جشنواره ها ما را نسبت به ریشه هایمان به تفکر وا می دارد تا از این ریشه ها تغذیه فرهنگی و هویتی داشته باشیم.

ابتکار یادآورشد: به وسیله این جشنواره و برنامه هایی از این دست فرصتی ایجاد می شود که با بهره مندی از ابزار هنر و خلاقیت که کمتر مورد توجه قرار گرفته، اندیشه، خلاقیت و بازآفرینی صورت گیرد و این بواسطه به شکوفایی استعدادها پرداخت و به انسان ها خدمت کرد.

وی عنوان کرد: اینکه در اولین دوره این جشنواره استقبال خوبی صورت گرفته، نشان توجه دانشجویان است و امیدوارم که در دولت آینده هم این روال تداوم یابد و جریان فعالیت جشنواره متوقف نشود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: وزارت علوم جشنواره و فعالیت های هنری بسیاری دارد، از جمله می توان به جشنواره مریم میرزاخانی مرتبط با زن و علم اشاره کرد که مورد استقبال دانشجویان و استادان بسیاری قرار گرفت.

ابتکار افزود: انتظار می رود این توجهات به دانشجویان دختر و بانوان که ۲۵ درصد مدیران عالی و میانی کشور هستند، تداوم یابد.

وی گفت: این فرصت بواسطه ها جشنواره ها به دانشجویان داده می شود که در عرصه های مختلف نوآوری و بازآفرینی داشته باشند و نورانیت بیشتر وجود آنها درخشش داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار