هلال‌احمر زنجان از خیران برای کمک‌های نقدی و غیرنقدی دعوت به همکاری می‌کند

زنجان (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان عنوان کرد از همه خیران، نیکوکاران، داوطلبان و سایر هموطنان نوعدوست در سرتاسر کشور در خصوص کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم روستای دهک شهرستان نهبندان در استان خراسان‌جنوبی دعوت به همکاری می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۹۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
هلال‌احمر زنجان از خیران برای کمک‌های نقدی و غیرنقدی دعوت به همکاری می‌کند

سید قاسم موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان امسال طرح "نذر آب 4"را با مساعدت خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست برای کاهش آلام هموطنان در استان خراسان جنوبی که با خشکسالی و کم آبی دست و پنجه نرم می کنند، اجرا خواهد کرد.
وی یادآوری کرد: در این طرح برنامه های کاروان سلامت، حمایتی و معیشتی، توزیع بسته های فرهنگی، توزیع آب معدنی، تامین و نصب دستگاه تصفیه آب آشامیدنی برای روستائیانی که آب دارند اما این مایع حیاتی آنها بهداشتی و سالم نیست، از مهمترین وظایف هلال احمر استان زنجان در روستای دهک شهرستان نهبندان است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به اینکه مشکل اصلی امسال در سطح کشور موضوع تنش آبی و کم آبی است و خشکسالی گریبانگیر هموطنان در استان خراسان جنوبی شده است در تلاش هستیم رنج و آلام این هموطنان را کاهش دهیم.
موسوی تاکید کرد: در برنامه کاروان سلامت با همکاری پزشکان متخصص و عمومی داوطلب هلال احمر اقدام به ویزیت رایگان ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان برای این روستا در نهبندان خواهیم کرد.
موسوی با بیان اینکه برنامه حمایتی و معیشتی نیز از دیگر برنامه هایی به شمار می رود که در قابل طرح نذر آب 4 اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این برنامه نیز با همکاری و کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران و شهروندان نوعدوست استان بسته های معیشتی جمع آوری و توزیع خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه فرهنگی دیگری با حمایت های خیرین، نیکوکاران، داوطلبان و همه مردم نوعدوست استان زنجان اقدام به توزیع بسته های فرهنگی اعم از لوازم التحریر، کیف و کفش برای دانش آموزان و توزیع اسباب بازی برای کودکان در روستای دهک شهرستان نهبندان خواهیم کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برای اجرای این برنامه ها در روستای محروم و نیازمند شهرستان نهبندان، هلال احمر زنجان نیازمند کمک های همه خیرین، نیکوکاران، داوطلبان و مردم نوعدوست از استان و حتی خارج از این استان است تا همچون سال‌های گذشته این مجموعه را در اجرای طرح نذر آب 4 حمایت و مساعدت کنند.
موسوی خاطرنشان کرد: خیران، نیکوکاران، مردم نوعدوست، داوطلبان و همه علاقمندان می توانند کمک های نقدی خود برای کمک به هموطنان در روستای دهک شهرستان نهبندان را به شماره حساب ‭4978636982‬ در نزد بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر استان زنجان واریز کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این از طریق شماره کارت‭6104337428474660‬ آماده دریافت کمک های همه هموطنان در سرتاسر کشور هستیم.
موسوی اظهار کرد: شماره شبا 93012002000000‭4978636982‬ IR دیگر راه دریافت کمک های هموطنان نوعدوست است.
وی اضافه کرد: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت های مومنان به شمار می رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار