رئیس مرکز بهداشت بوشهر خبر داد:

مرکز شماره ۲ واکسیناسیون کرونا در شهر بوشهر آغاز به‌کار کرد

بوشهر(پانا) - رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اعلام کرد مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در منطقه دوم شهر بوشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مرکز شماره ۲ واکسیناسیون کرونا در شهر بوشهر آغاز به‌کار کرد

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، فخرایی اظهار کرد: در حال حاضر با همکاری بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان بوشهر سالن دبیرستان قائم آل محمد(عج) دواس به عنوان مراکز تجمیعی واکسیناسیون شماره ۲ در شهر بوشهر در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به تزریق دوز دوم واکسن در شهرستان بوشهر تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و پیشبرد منظم برنامه، تزریق واکسن گروه‌های سنی طبق جدول زمان‌بندی از ۱۵ تیرماه آغازشده است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: این برنامه بر اساس گروه‌های هدف و نوبت دریافت واکسن تنظیم شده است و گروه‌های هدف پس از دریافت تماس تلفنی و پیامک نوبت دهی از مراکز خدمات جامع سلامت می‌توانند در زمان اعلام‌شده برای تزریق واکسن به مرکز اعلام‌شده در پیامک مراجعه کنند.
فخرایی گفت: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون تنها بر اساس تماس و پیامک نوبت دهی بوده و از افراد دیگر گروه‌های سنی درخواست می‌شود برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در محل‌های تزریق واکسن و حفظ سلامت خود و دیگران، به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر افزود: امکان پذیرش افراد خارج از نوبت و هرگونه مراجعه خارج از شرایط یاد شده، موجب اختلال در روند اجرای واکسیناسیون خواهد بود.
وی تصریح کرد: از افراد دعوت می‌شود تنها به مراکز واکسیناسیون یاد شده در پیامک مراجعه کرده و از مراجعه به دیگر مکان‌ها و یا خارج از زمان یاد شده، خودداری کنند تا بتوانیم با مشارکت عمومی، شاهد اجرای موفق واکسیناسیون و سرعت بخشیدن به روند انجام آن در استان باشیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: سایر سالمندان که تاکنون دز اول واکسن را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به مراکز واکسیناسیون در استان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار