در نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی مطرح شد:

اوقات فراغت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری «جشنواره پنجره‌های امید و پایگاه تابستانی من» غنی‌سازی می‌شود

پانا (یاسوج) - نشست فصلی شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد با محوریت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و با حضور اعضای این شورا در دفتر معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری «جشنواره پنجره‌های امید و پایگاه تابستانی من» غنی‌سازی می‌شود

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان در این نشست اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی ویژه برنامه‌هایی را برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به ویژه اعضای سازمان که در 3 حوزه پیشتازان، نماینده مجلس دانش‌آموزی و دانش‌آموز_خبرنگاران خبرگزاری پانا هستند، طراحی کرده است.

سید نظام مرادی گفت: این برنامه ها با عنوان «جشنواره پنجره‌های امید» با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، ارتقای سطح مشارکت اعضای سازمان در فعالیت های گروهی، توانمندسازی و افزایش قابلیت های فردی و گروهی اعضا در فضای مجازی و نیز شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزان عضو سازمان برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه فعالیت‌ این جشنواره از ۱۵ تیرماه آغاز شده و به مدت ۶ هفته ادامه دارد تصریح کرد: جشنواره مذکور در حوزه پیشتازان و مجامع با محورهای تولید نرم افزارهای تشکیلاتی، فیلم سازی و مجری گری در قالب فیلم، فیلم آموزشی، مستند و نمایشی، ساخت اپلیکیشن، پاور پوینت، محتوای الکترونیکی و در حوزه مجلس دانش آموزی با محورهای مناظره و مهارت های اجتماعی در قالب فیلم آموزشی، مستند، موشن گرافیک و پویا نمایی و در حوزه خبرگزاری پانا محور موضوعی فعالیت‌های دانش‌آموزان خبرنگار در 2 بخش تعلیم و تربیت در زیست بوم جدید و تربیت به سبک مکتب شهید سلیمانی برای تابستان امسال اجرا می شود.

مرادی خاطرنشان کرد: شرایط و سایر اطلاعات مربوط به این جشنواره به شهرستان و مناطق استان از طریق ارسال بخشنامه، و فضای مجازی در بستر شاد و سایر بستر های مجاز اطلاع رسانی شده و شرکت کنندگان نیز می‌توانند آثار خود را از طریق شبکه شاد به سازمان دانش‌آموزی استان ارسال کنند.

155 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان را در استان ساماندهی می کنند

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت های«پایگاه تابستانی من» اظهار کرد: اوقات فراغت مهمترین بستر برای رشد و شکوفایی جسمی و معنوی و تقویت هویت دینی و ملی است که در همین راستا فعالیت‌های تابستانی برای نشاط، شادابی و امید آفرینی در بین دانش آموزان اجرا خواهد شد.

سید بهاء الدین ملک حسینی با اشاره به مزیت «پایگاه تابستانی من» گفت: مزیتی که این پایگاه دارد این است که دانش آموزان استان می توانند در همه برنامه ها و کلاس های این پایگاه که در سراسر کشور برگزار می شود شرکت کنند.

ملک حسینی با بیان اینکه کلاس ها و برنامه های «پایگاه تابستانی من» بر اساس نیازهای دانش آموزان طراحی شده است، افزود: فعالیت‌ها در بستر شبکه شاد شکل می گیرد، اگر بتوانیم با رعایت پروتکل‌ها و به صورت محدود برخی را هم حضوری برگزار می‌کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: 155 پایگاه تابستانی شامل دارالقرآنها، پژوهش سراها، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، سالن های ورزشی، هنرستانهای فنی و حرفه ای، هسته های مشاوره و اردوگاه‌ها، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را در استان ساماندهی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار