سومین دوره «کتاب‌یار» با تخفیف ۳۰ درصدی برای شهروندان تبریزی

تبریز(پانا)- رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری سومین مرحله از طرح کتاب یار در سطح کتابفروشی‌های این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
سومین دوره «کتاب‌یار» با تخفیف ۳۰ درصدی برای شهروندان تبریزی

به گزارش اداره کل شهرداری تبریز، بابک دانش پناه با اعلام این خبر افزود: این طرح به دنبال استقبال گسترده و قابل توجه شهروندان از این طرح اجرا می شود و خروجی فراتر از انتظار ما باعث شد به اجرای مجدد آن دلگرم شویم.

وی خاطر نشان کرد: این طرح دراین مرحله از ۲۶ تا ۳۱ تیرماه در سطح کتابفروشی های شهر برگزار خواهد شد و طبق لیست اعلام شده شهروندان می توانند از تخفیف ۳۰ درصدی این طرح بهره مند شوند.

دانش پناه ادامه داد: امیدواریم با این اقدامات، زمینه افزایش سرانه مطالعه شهروندان و نیز اقبال به کتاب و هدیه نوروزی کتاب را فراهم آورد.

وی افزود: طرح کتاب یار می تواند با تمرکز بر جنبه های موثر آن و نیز رفع نواقص احتمالی به طرحی پایا و ماندگار تبدیل شود و زمینه ساز همراهی بیشتر طیف های مختلف مخاطبان را فراهم آورد.

وی با قدردانی از همراهی شهروندان و اهالی فرهنگ در این طرح گفت: این طرح با استقبال شهروندان در دوره پیشین توانست به فرصتی برای فرهنگ عیدی دادن کتاب، در ایام نوروز تبدیل شود، بسیار امیدبخش است و این می تواند برای ما مایه دلگرمی باشد.

مرحله سوم طرح کتاب یار، از ۲۶ تا ۳۱ تیرماه با ارائه ۳۰ درصد تخفیف خرید کتاب در کتابفروشی های اعلام شده سطح شهر تبریز اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار