معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه؛

نقش مهم صندوق کارآفرینی امید شهرستان میانه در حوزه اشتغال روستایی

میانه (پانا)- صبح امروز، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با مدیرکل صندوق کارآفرینی امید و هیئت همراه در راستای بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به متقاضیان و شرایط جدید پرداخت تسهیلات به کارآفرینان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش مهم صندوق کارآفرینی امید شهرستان میانه در حوزه اشتغال روستایی

محمدرضا مشایخی، معاون استاندار ضمن قدردانی از مساعدت ها و نگاه ویژه صندوق کارآفرینی امید استان به اختصاص تسهیلات به طرح های ارائه شده از سوی شهرستان گفت: صندوق کارآفرینی امید نقش بسزایی در حوزه اشتغال به خصوص اشتغال روستایی در میانه داشته است.

وی با اشاره به گستره شهرستان و پتانسیل های موجود در حوزه اشتغالزایی در سطح شهرستان، حمایت از کسب و کارهای خرد و روستایی را از اهداف مهم صندوق کارآفرینی امید دانست و گفت: فرمانداری ویژه میانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال "تولید" پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" آماده پیگیری و تسهیل در آغاز طرح های توسعه ای، تولیدی، گرشگری و بومگردی در قالب ارائه تسهیلات از طریق صندوق کار آفرینی امید است.

محمدرضا مشایخی با تاکید بر تکمیل و ارائه تسهیلات و حمایت از طرح های اشتغالزایی روستایی و گردشگری در دست اجرای شهرستان و با اشاره به اختصاص پروژه های کارآفرینی بنیاد برکت، گفت:باید اولویت کاری تمامی دستگاه ها در تمامی مراحل تولید حمایت از چرخه تولید باشد.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید نیز در این دیدار ضمن قدردانی از پیگیری های مستمر از طرح های کارآفرینی ارائه شده در شهرستان گفت: تلاش خواهیم کرد در سال جاری رتبه اختصاص تسهیلات و حمایت از کارآفرینان در این شهرستان را به رتبه های بالاتر استانی برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار