با حضور وزیر بهداشت و درمان و استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان میانه به صورت ویدئو کنفرانس؛

6 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان میانه افتتاح شد

میانه (پانا) -صبح امروز در سی و پنجمین آیین پویش ره سلامت که با حضور وزیر بهداشت و درمان، استاندار آذربایجان شرقی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد 6 پروژه بهداشت و درمانی در شهرستان میانه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
6 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان میانه افتتاح شد

محمدرضا مشایخی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در این آیین ضمن قدردانی از مساعدت های استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان وزرات بهداشت در توسعه زیرساخت های بهداشتی شهرستان، افزود: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی الزهرا(س)، پانسیون پزشکان بیمارستان خاتم الانبیا، مرکز جامع سلامت بخش کندوان(شهر ترک)، مرکز فوریت های پزشکی 115 محور میانه-هشترود، ساختمان جدیدالاحداث بیمه سلامت ، اکسیژن ساز دوم در بیمارستان خاتم الانبیا از جمله پروژه های افتتاح شده در این مراسم است که تمامی این پروژه ها در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت و مطلوب به مردم است.

وی با اشاره به نیاز شهرستان به تربیت نیروی متخصص در حوزه بهداشت و درمان و فراهم کردن امکان تحصیل دانشجویان در رشته های علوم پزشکی در شهرستان بر تسریع در روند راه اندازی دانشکده پرستاری تاکید کرد و گفت: با اقدامات انجام شده در شهرستان و پیگیری های نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی امیدواریم با مساعدت مسئولان کشوری به زودی شاهد بهره برداری از این واحد آموزشی نیز باشیم.

لازم به ذکر است کلینیک تخصصی و فوق تخصصی الزهرا (س) میانه با زیربنای 1750 مترمربع در سه طبقه و با هزینه ای بالغ بر 56 میلیارد ریال جهت احداث و محوطه سازی افتتاح شد که با بهره برداری از این مرکز درمانی 30 پزشک متخصص و فوق تخصص در این مرکز خدمات درمانی ارائه خواهند داد.

همچنین پانسیون 4 واحدی پزشکان بیمارستان خاتم الانبیا در دو طبقه با زیربنای 400 مترمربع با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد ریال افتتاح شد که با بهره برداری از این پانسیون تعداد این واحد ها به 22 واحد می رسد.

اکسیژن ساز 500 لیتری بیمارستان خاتم الانبیا نیز به همت هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت خریداری و در محوطه ای به متراژ 70 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال نصب شده است.

ساختمان جدید الاحداث بیمه سلامت میانه با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال با زیربنای 310 مترمربع جهت خدمت رسانی به مردم میانه افتتاح شد.

افتتاح مرکز جامع سلامت بخش کندوان، مرکز فوریت های پزشکی مسیر میانه-هشترود نیز از پروژه های افتتاح شده در این آیین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار