اعتماد مردم سرمایه گرانبها برای نظام تعلیم و تربیت کشور است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی عنوان کردآموزش و پرورش مرجع اعتماد مردم است و باید تلاش کرد بیش از پیش از این سرمایه گرانبها، صیانت شود.

کد مطلب: ۱۱۹۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد مردم سرمایه گرانبها برای نظام تعلیم و تربیت کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، جلسه کارگروه مستندسازی املاک آموزش و پرورش منطقه نازلو با حضور مدیرکل و معاون توسعه منابع آموزش و پرورش استاندر محل سالن جلسات منطقه نازلو برگزار شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان اینکه دو سوم مدارس استان آذربایجان غربی در مناطق روستایی است؛ افزود: برای رفع محرومیت در استان نیازمند تلاش مضاعف مسوولان و خیران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به‌ کمبود سرانه آموزشی استان، تمامی املاک آموزش و پرورش که در اختیار سایر ارگانها قرار دارد باید تعیین تکلیف شوند.

منافی بیان کرد: فرهنگسازی نقطه عطف توسعه جوامع است و آموزش و پرورش نهاد فرهنگساز جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه تغییر نگرش در آحاد جامعه نسبت به جایگاه کلیدی مقوله تعلیم و تربیت ضروریست؛ ادامه داد: آموزش و پرورش مرجع اعتماد مردم است و باید تلاش کنیم بیش از پیش از این سرمایه گرانبها، صیانت کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت انسان تمام ساحتی، صالح و اصلاح گر جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: برای پیشبرد بهینه اهداف نظام تعلیم و تربیت، کاهش فاصله صف و ستاد در مجموعه آموزش و پرورش ضروریست.

وی ادامه داد: تشکیل کلاسهای جبرانی برای دانش آموزان به‌ویژه در مناطق محروم در طول تابستان در دستور کار قرار دارد.

منافی بیان کرد: با توجه به حساسیت کارهای تربیتی، در حوزه پرورشی نیازمند خلاقیت و استفاده از جذابیت های سمعی و بصری هستیم.

مقتدری رئیس اداره امور حقوقی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت: استان آذربایجان غربی سال گذشته در زمینه اخذ سند مالکیت برای املاک آموزش و پرورش رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۸۰سند مالکیت برای املاک آموزش و پرورش استان اخذ شده است.

مهتدی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نازلو نیز اظهار کرد: تا سال ۹۸، تنها ۴سند مالکیت برای املاک آموزش و پرورش در این منطقه اخذ شده بود که با تحول در فرآیند اخذ اسناد آموزش و پرورش از سال ۹۸تا کنون ۴۵سند مالکیت جدید اخذ شده است.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان از مسئولان آموزش و پرورش منطقه نازلو به‌جهت کسب رتبه برتر در اخذ اسناد مالکیت آموزش و پرورش قدردانی کرد.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدرسه شهید هادی لو، پروژه شش کلاسه روستای طلا تپه و اردوگاه دانش آموزی روستایی طلاتپه بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار