معاون سوادآموزی آموزش و پرورش قم خبر داد:

اهدا لوح سپاس سازمان سوادآموزی به رتبه برتر مسابقه پرسش‌مهر در قم

قم(پانا)- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قم از تقدیر مسئولان استان از «سوادآموز» حائز رتبه برتر در مسابقه انشاء‌نویسی پرسش‌مهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدا لوح سپاس سازمان سوادآموزی به رتبه برتر مسابقه پرسش‌مهر در قم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، حجت الاسلام «محمدرضا قاسمی نیا» معاون سواد آموزی قم، اظهار کرد: هر سال با توجه به برگزاری مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری ویژه عموم دانش آموزان و فرهنگیان، این مسابقه ویژه سواد آموزان نیز اجرا می شود.
وی یادآور شد: مشارکت سوادآموزان در پاسخ به مسابقه پرسش مهر از پیشنهادات استان قم به سازمان نهضت سوادآموزی در سال های گذشته بود و با هدف ارتقای مهارت سواد خواندن و نوشتن، تثبیت، تحکیم و تعمیق آموخته های قبلی و ترغیب سواد آموزان به تفکر، صورت گرفت.
عضو شورای معاونین آموزش و پرورش قم عنوان کرد: در بین سواد آموزان شرکت کننده در بیست و یکمین دوره پرسش مهر، یکی ازمددجویان زندان قم موفق به کسب رتبه برتر کشوری در موضوع انشاء نویسی شد.
وی افزود: طی مراسمی با حضور مسئولان و جمعی از مددجویان در محل ندامتگاه مرکزی استان قم، از این مددجو با تقدیم هدایایی از جمله لوح سپاس سازمان نهضت سواد آموزی، تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار