اهدای 1489دستگاه تبلت به دانش‌آموزان تحت حمایت زنجانی

زنجان (پانا) - به‌منظور بهره مندی از عدالت آموزشی در شرایط شیوع کرونا و محدودیت حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس، هزار و 489 تبلت و گوشی هوشمند با مشارکت خیران، نیکوکاران نیک‌اندیش و هم افزایی آن با منابع و اعتبارات کمیته امداد به ارزش بیش از پنج میلیارد و 44 میلیون تومان تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند و فاقد لوازم کمک‌آموزشی غیرحضوری توزیع‌شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۷۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 1489دستگاه تبلت به دانش‌آموزان تحت حمایت زنجانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به خدمات این نهاد در حوزه فرهنگی، گفت: یکی از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد استان زنجان در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد که با راهبرد توانمندسازی فکری و فرهنگی زمینه‌سازی برای توانمندی اقتصادی آنان عرضه می‌شود، فراهم کردن شرایط تحصیل و آموزش دانش آموزان تحت حمایت است.

وی با اشاره به جامعه هدف بهره‌مند از خدمات آموزشی و تحصیلی این نهاد، افزود: بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر شش هزار و 680 دانش‌آموز تحت حمایت از خدمات فرهنگی با اولویت خدمات فکری و فرهنگی، تربیتی، آموزشی و تحصیلی این نهاد در قالب آگاه‌سازی و آموزش، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی بهره‌مند هستند.

صفری بابیان اینکه هزینه پرداخت‌شده برای هر دستگاه تبلت بین 2.5 الی 3 میلیون تومان است، افزود: این نهاد با استفاده از مشارکت خیران و هم افزایی آن با منابع و اعتبارات کمیته امداد، هزار و 489 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند بااعتباری بیش از پنج میلیارد و44 میلیون تومان با هدف بهره‌گیری دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از آموزش‌های غیرحضوری در شرایط ویروس منحوس کرونا به این گروه از جامعه هدف تحویل داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: کمیته امداد در کنار خدمات معیشتی و توانمندسازی اقتصادی برای رشد افراد در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و ارتقای دانش و بینش دانش‌آموزان نیز برنامه‌ریزی می‌کند و تهیه و تحویل لوازم آموزشی هوشمند در همین راستا است.

وی به اجرای طرح "خیر کثیر" در کشور که طرح ابتکاری استان زنجان است، اشاره کرد و افزود: در این طرح خداپسندانه افراد و خیران می‌توانند با دریافت وام قرض‌الحسنه از بانک مهر ایران و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان، جهت خرید گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار