فرماندار ویژه میانه در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد:

لزوم تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برای حفاظت از منابع طبیعی

میانه (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی استان و معاون مدیرکل از نیاز ضروری شهرستان به تامین نیروی انسانی و تجهیزات حفاظتی در حوزه منابع طبیعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برای حفاظت از منابع طبیعی

محمدرضا مشایخی، ضمن قدردانی از اقدامات و پیگیری مدیرکل منابع طبیعی استان در تامین نیروی انسانی لازم در حوزه منابع طبیعی شهرستان، با اشاره به گستردگی وسعت شهرستان در حوزه منابع طبیعی خواستار تامین تجهیزات حفاظتی در کنار نیروی انسانی مرتبط در این زمینه شد.

وی همچنین به شناسایی و ارزیابی چند معدن در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: در شورای عالی جنگل ها این معادن در شهرستان میانه در سال 1400 به عنوان پروژه های بزرگ در حوزه منابع طبیعی در نظر گرفته شده است که با ارزیابی کارشناسان فرایند بعدی برای بهره برداری آن انجام خواهد گرفت.

معاون استاندار در ادامه با اشاره به پروژه نیمه تمام آبخیزداری روستای شیویار و ایشلق چای و لزوم تکمیل این پروژه، گفت: با توجه به پیشقدم شدن خیر روستای تیرآباد برای اجرای مشارکتی پروژه آبخیزداری این روستا خواستار همکاری و مساعدت در آغاز اجرای این پروژه شد و افزود: پروژه آبخیزداری آیدوغموش نیز به عنوان یکی از نیازهای شهرستان در حوزه منابع طبیعی است که امیدواریم با طرح آن در کمیته برنامه‌ریزی استانی اعتبارات لازم جهت شروع فرایند آن اقدام شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان در این دیدار از اعزام کارشناسان استانی برای بررسی پروژه های نیمه تمام شهرستان و ارزیابی معادن شناسایی شده به عنوان پروژه بزرگ کشوری خبر داد و گفت: اداره کل منابع طبیعی آماده تسهیل در فرایند پروژه های مشارکتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار