بازدید رئیس بهزیستی شهرستان ورامین ازمراکز بهبودی و مراقبتی

ورامین(پانا)- رئیس اداره بهزیستی ورامین به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از مراکز بهبودی و مراقبتی شهرستان بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس بهزیستی شهرستان ورامین ازمراکز بهبودی و مراقبتی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ورامین، اعظم هراتی در بازدید از مراکز بهبودی و مراقبتی شهرستان، همزمان با پنجم تیر مصادف با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر را تبریک گفت،

او اظهار کرد: هر چند اعتیاد بعنوان یک آسیب اجتماعی بطور کامل ریشه کن نمی‌شود اما با تدبیر و تلاش حداقل و توجه به جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فیزیولوژیک می‏توان آنرا به کنترل درآورد.

هراتی افزود: رویکرد پیشگیری مبتنی بر درمان که یکی از اهداف عالیه سازمان بهزیستی کشور محسوب شده اخیرا با ریشه‌یابی علمی گرایش به مواد مخدر، و از طریق تدوین برنامه‌ها و برنامه‌ریزی‌هادر راستای آموزش، توانمندی معتادین و بازگشت آنان به اجتماع و ارائه خدمات متنوع تخصصی با هدف بازتوانی و توانمندسازی خانواده‌ها تلاش‌های مضاعفی را در راستای کنترل و کاهش و درمان اعتیاد برداشته است.

او بیان کرد:در این راستا کمیته فرهنگی و پیشگیری مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین در راستای اهداف تشکیل خود با برنامه‌ریزی مطابق با دستورالعمل و نیازهای شهرستان، و تدابیر لازم به منظور بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توان اجرایی، علمی آموزشی و پژوهشی دستگاه‌های عضو کمیته سعی می‌کند در حد توان فعالیت‌های موثری و کارآمدی را در امر خطیر مبارزه با موادمخدر و پدیده شوم اعتیاد به انجام رساند.

هراتی رئیس بهزیستی شهرستان ورامین تصریح کرد: ضمن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با موادمخدر به همه‌ دست اندرکاران در امرمبارزه با موادمخدر و کارکنان خدوم بهزیستی شهرستان ورامین در حوزه پیشگیری و همچنین اعضای کمیته فرهنگی پیشگیری مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین تبریک و تهنیت می‌گویم. سلامتی و توفیق روز افزون برای همگان را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) دردولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار