در آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان :

تجلیل از ۱۱ رتبه اول دانش آموزان و فرهنگیان راه یافته به مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری

بهارستان دو(پانا)- از دانش‌آموزان راه یافته به مرحله کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور امام جمعه بخش بوستان، رئیس اداره آموزش و پرورش و سایر مسئولان در آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ۱۱ رتبه اول دانش آموزان و فرهنگیان راه یافته به مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری

در این مراسم حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بخش بوستان در سخنانی با آرزوی موفقیت و سربلندی برای دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز اظهار کرد: موفقیت شما در مسابقات قرآن، عترت و نماز همان انجام عمل صالح و تبلیغ دین برای افرادی که در جامعه رشد کافی پیدا نکرده و به دیگران آسیب وارد کرده اند می باشد، قرآن کتابی است که در آن دستورات خداوند برای انسان ها به ما آموزش داده شده و انجام حداقل آن دستورات از ما خواسته شده است.

او افزود: همانطور که شما حافظ قرآن، قاری قرآن هستید یا درباره نماز فعالیت می‌کنید مانند اهل بیت علیهم السلام عامل قرآن نیز باشید.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: کتاب قرآن را یک میلیارد و نیم از انسان‌ها پذیرفته و آن را می‌طلبند، کتابی که نوع رفتار و کردار ما را می‌سازد و بهتر زیستن را به ما می‌آموزد که من امیدوارم شما راه خود را با توجه به راه و دستورات خدا پیدا کرده و در آن قدم بگذارید.

سپس داریوش عبدی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان نیز در سخنانی افزود: کسب موفقیت‌های روزافزون دانش‌آموزان هوشیار و با استعداد شهرستان بهارستان برای ما مایه افتخار و مباهات می باشد و امیدواریم که در ادامه شاهد موفقیت های دانش آموزان در مرحله کشوری باشیم.

در پایان روح‌الله چراغی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان از زحمات شایسته و بی دریغ کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه و استاد راهنما مریم فولادوند تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار