محمد گودرزی‌دهریزی دبیر بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

تهران (پانا) - رئیس بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با صدور حکمی محمد گودرزی‌دهریزی ‌را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره قصه‌گویی منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد گودرزی‌دهریزی دبیر بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حکم با اشاره به سوابق، تخصص و دانش گودرزی‌دهریزی در حوزه ادبیات کودک، قصه و قصه‌گویی و نیز تجربه‌های دیرین او در برگزاری جشنواره‌ها و کارگاه‌های قصه‌گویی، این مسئولیت را به او سپرده است.
افسون امینی همچنین در حکم انتصاب گودرزی‌دهریزی با اشاره به نقش برجسته‌ قصه‌گویی در انتقال فرهنگ و تجربه‌های ارزش‌مند به نسل‌های آینده اظهار امیدواری کرده است ضمن توجه به احیای سنت قصه‌گویی، با توجه به ذائقه و نیاز مخاطبان امروز و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این هنر و تجارب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اهمیت کیفیت داوری و انتخاب هیأت داوران علمی تمرکز داشته و در درخشش بیشتر این جشنواره و ارتقای سطح هنری و علمی آن، گام‌های استوار بردارید.
بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار