تکواندوکاران گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا درخشیدند

رشت (پانا) - تکواندوکاران گیلانی در بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو و ششمین دوره پاراتکواندو قهرمانی آسیا جلوه‌گری کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تکواندوکاران گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا درخشیدند

به گزارش اداره کل ورزش و جوانان گیلان، مریم بخشی گفت: مهدی پوررهنما ورزشکار شایسته استان گیلان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور در بیروت لبنان، موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد.

مریم بخشی افزود: در جریان این رقابت ها، مهدی پوررهنما که سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرده، در وزن ۷۵- کیلوگرم پس از یک دور استراحت در اولین دیدارش نماینده فیلیپین را با نتیجه ۳۱ بر یک شکست داد و راهی مرحله سوم شد که در این مرحله باید با هوگوپوش سوریه مبارزه می‌کرد که این پاراتکواندوکار، از مبارزه انصراف داد.

وی ادامه داد: با توجه به انصراف ورزشکار کشور سوریه، پوررهنما به دیدار نهایی راه یافت که در این مرحله نیز، برابر دیگر نماینده سوریه قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۳۱ بر ۱۵ برابر حریفش به برتری رسید و مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: همچنین در جریان بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در بیروت پایتخت لبنان، آرمین هادی پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران و یکی از دو چهره المپیکی تکواندوی ایران موفق به کسب مدال برنز شد.

بخشی خاطرنشان کرد: این تکواندوکار ملی پوش و شایسته استان گیلان در مبارزه نخست نماینده سوریه را با نتیجه ۲۶ بر چهار شکست داد و در مرحله دوم نیز مقابل هوگوپوش عراق رفت و با نتیجه ۲۸ بر سه به برتری رسید اما در مرحله نیمه نهایی مقابل هوان یونگ‌ از کره جنوبی با نتیجه ۱۴ بر ۶ متحمل شکست شد و به مدال برنز این رقابت ها بسنده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار