در گفتگو با پانا؛

اعلام موجودیت در مقابل استکبار جهانی، از هدف‌های شرکت در انتخابات

تبریز(پانا)- محمدعلی پرغو، جانباز ۷۰ درصد اظهار کرد هدف از شرکت در انتخابات انجام وظیفه شرعی و اعلام موجودیت در مقابل استکبار جهانی است.

کد مطلب: ۱۱۹۳۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام موجودیت در مقابل استکبار جهانی، از هدف‌های شرکت در انتخابات

"محمدعلی پرغو"جانباز70 درصد قطع نخاعی ازگردن که سال 1365 درجبهه های دفاع مقدس به درجه جانبازی نایل شده و عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز است.
محمد علی پرغو در گفتگو با خبرنگار پانا در مورد هدف خود از شرکت در انتخابات گفت: هدف از شرکت در انتخابات انجام وظیفه شرعی، اعلام موجودیت در مقابل استکبار جهانی، تاکید بر تبعیت از مقام معظم رهبری و فریضه دینی است.
وی با اشاره به کاندید مورد نظر خود بیان کرد: من کاندیدهای مورد نظر خود را بر اساس مبانی انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و مبارزه با فساد و مفسد، قرار گرفتن کشور در راه رفاه اجتماعی و ایجاد زمینه دولت مهدی(عج) انتخاب کرده ام.
پرغو با بیان اینکه رأی دادن به معنای اظهار نظر سیاسی کردن در کشور است، افزود: نقش هر فرد در حد یک مملکت محسوب می‌شود. به این منظور که وقتی فردی اظهار نظر می‌کند و بر اساس نظر او احتمالا یک نفر در موضع سیاسی قرار می‌گیرد، آن نقش می‌تواند کل برنامه‌ها و امورات سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی کشور را به وجود آورده و به آنها رسیدگی کند.
این جانباز ابراز داشت: شهیدها ماندگار هستند چون آنها به دلیل مبانی اعتقادی کشور جان خود را فدا کردند و ماندگار شدند. امروز نیز رأی‌های ما همانطور ماندگار خواهند شد.
وی در پایان با اشاره به افرادی که رأی نمی‌دهند، گفت: رأی ندادن قابل توجیه نیست؛ حتی اگر مشکلاتی وجود دارد ما با انتخاب اصلح خود می‌توانیم آنها را حل کنیم، رأی ندادن همچون آب در آسیاب دشمن ریختن است و ما نباید نظام جمهوری اسلامی را با معیشت خود گره بزنیم.

خبرنگار: الهام بالابیگ زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار