معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در پای صندوق رای:

حضور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح سبب رقم خوردن سرنوشت آنها بدست خود خواهد بود

میانه (پانا)- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت حضور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح سبب رقم زدن سرنوشت آنها به دست خود و ایجاد پویایی، پیشرفت و شور و نشاط برای آنها و آیندگان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۹۳۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح سبب رقم خوردن سرنوشت آنها بدست خود خواهد بود
محمدرضا مشایخی، با حضور امام جمعه میانه و اعضای شورای تامین در شعبه اخذ رای واقع در امامزاده اسماعیل میانه حضور یافته و رای خود را در صندوق انداختند.
وی با اشاره به اینکه امروز ۲۸ خرداد وعده دیدار ما با حضور حماسی مردم ایران اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان میانه نیز به تحقق پیوست؛ تمامی زمینه ها را آماده برای این حضور عنوان کرد و افزود: رقابت انتخاباتی در بین نامزدین انتخابات برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری؛ ششمین دوره شوراهای اسلامی و به طور استثنا انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان به صورت پرشور با حضور مردم و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا در کنار اقدامات اجرایی شروع شد.
مشایخی در ادامه حضور حماسی مردم را مانند همیشه سبب خلق برگ زرین دیگری در دفتر زرین انقلاب و مشت محکمی بر دهان تمامی یاوه گویان و معاندین نظام که همواره ایران و ملت ایران را مورد هجمه و توطئه قرار داده اند عنوان کرد.
امام جمعه میانه نیز با قدردانی از حضور مردم و عوامل اجرایی انتخابات و در راس آنها فرماندار ویژه شهرستان میانه برای حضور اول وقت در پای صندوق رای از مردم همیشه در صحنه خواست تا با الگوگیری از رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولین ارشد نظام برای حضور بموقع در پای صندوقهای رای به این کار اقدام کرده و این امر را همچون ادای نماز وظیفه و تکلیف بدانند.
حجت الاسلام والمسلمین عبداله محمدی حضور مردم در انتخابات را برای دفاع از وطن؛ حفظ آن و ساختن مملکتی آبادتر و آزادتر با اتحاد و اتفاق بیشتر همچنین در ایجاد امنیت پایدار را مهم و وظیفه برای تک تک آحاد جامعه برشمرد.
وی اضافه کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با حضور خود در انتخابات امسال نیز مانند گذشته به ملل شرق و غرب از جمله آمریکا؛ انگلیس و فرانسه نه گفته و به فرماندهان شهیدی همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی؛ فرماندهان حافظ اقتدار و امنیت ایران و رزمندگان و شهیدان دفاع مقدس آری می گویند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار