حضور با شکوه مردم شهرستان بجنورد در پای صندوق های رای

بجنورد (پانا)- امروز جمعه 28 خرداد ماه با حضور باشکوه مردم شهرستان بجنورد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ،شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در پای صندوق های رای شاهد حماسه‌ای دیگر در کشورمان خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۱۹۳۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور با شکوه مردم شهرستان بجنورد در پای صندوق های رای

از آغاز ساعت شروع رای گیری ،از ساعت 7 صبح شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای بودیم که مردم با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در شعبه های اخذ رای حاضر بودند.

اقشار مختلف مردم از پیر و جوان ،زن و مرد و رای اولی ها با در دست گرفتن شناسنامه های خود شور و حال خاصی را به این واقعه ی ملی و حماسه ساز داده اند چرا که اعتقاد دارند حضور در انتخابات برای کشور ما بسیار سرنوشت ساز است و برای هر فردی یک حق و وظیفه به شمار می آید .

انتخابات در شهرستان بجنورد بصورت تمام مکانیزه انجام می‌گیرد و در روند انتخابات از عوامل اجرایی نظارت و تامین امنیت شعب اخذ رای حضور دارند.

در این دوره از انتخابات ۶۷۲ هزار نفر از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رای هستند و ۲۵ هزار نفر نیز کار برگزاری این انتخابات را بر عهده دارند که در آخرین انتخابات حدود ۵۷.۲ درصد از واجد شرایط استان در انتخابات شرکت کردند.

خبرنگار پانا : رضا محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار