مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان:

خدمات تشخیصی و درمانی به بیمه‌شدگان بیمه سلامت فقط با کارت ملی ارائه می‌شود

زاهدان (پانا) - مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت بیمه‌شدگان بیمه سلامت با به همراه داشتن کارت ملی می‌توانند خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز خود را در تمامی مطب‌ها و پاراکلینیک طرف قرارداد دریافت کنند و نیازی به دفترچه کاغذی نیست.

کد مطلب: ۱۱۹۳۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمات تشخیصی و درمانی به بیمه‌شدگان بیمه سلامت فقط با کارت ملی ارائه می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان، رضا عباسی اظهار کرد: تمامی بیمه شدگان جهت دریافت خدمات غیرحضوری و مشاهده اطلاعات هویتی و امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار و مشاهده کلیه نسخ و سایر امکانات می‌توانند با مراجعه به آدرس services.ihio.ir/esc خدمات غیرحضوری دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در صورت عدم امکان نسخه نویسی الکترونیک و تا استقرار کامل طرح ، تجویز دارو و خدمات توسط پزشک در برگهای باقی مانده دفترچه و سر برگ مطب ها، درمانگاهها و بیمارستانها امکان پذیر است.

مدیرکل بیمه سلامت استان بیان کرد: بر اساس جدول زمان بندی صورت گرفته، توقف چاپ دفترچه های بیمه سلامت از اردیبهشت امسال کلید خورده است و تا پایان تیرماه سال جاری به صورت کامل در تمام پنج صندوق بیمه ای اعم از بیمه همگانی، بیمه روستائیان، بیمه کارکنان دولت، بیمه سایراقشار و بیمه ایرانیان این سازمان حذف می‌شود.

عباسی گفت: از سال گذشته در سازمان بیمه سلامت ایران تمامی خدمات در بیمارستان‌های طرف قرارداد فقط با ارائه کد ملی و بدون دفترچه صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار