بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی استان زنجان برای دعوت به حضور حداکثری در انتخابات

زنجان (پانا)- بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی استان زنجان جهت دعوت به حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد 1400 صادر شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی استان زنجان برای دعوت به حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،متن بیانیه به شرح زیر است:
مساله اول انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد . مقام معظم رهبری
جمهوری اسلامی ایران، نظامی برآمده از شریعت مقدس اسلام با رعایت ولی فقیه عادل و تکیه بر آراء و مقبولیت مردمی است. این 2عنصر ذیل معقوله مردم سالاری دینی ترکیب می شود و انتخابات مظهر آگاهی و حضور موثر مردم در سیاست و حکومت است. اکنون که در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم، دانش آموزان و فرهنگیان به همراه آحاد مردم انقلابی، بار دیگر جهت اعتلای علم و دانش و ارج گذاری به رای تاثیرگذار نخبگان علمی در جامعه و ایجاد رشد و بالندگی در علم و صنعت و اشتغال ، اوج این همراهی را به تصویر خواهند کشید و با حضور میلیونی خود در پای صندوق های رأی، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهند آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر تایید امت انقلابی مزین خواهد شد.
نظام جمهوری اسلامی تقریبا هر 14 ماه یک انتخابات برگزار کرده که دشمنان این ملت عظیم، به هر نحو ممکن سعی بر غلبه و سیطره مجدد خود بر ایران اسلامی دارند و هر رای ما سیلی محکمی بر این معاندین قسم خوره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. اینک پس از عبور از گردنه های سخت تاریخی به فرموده مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران اسلامی بایستی با هوشمندی و بصیرت هر چه تمام با وحدت و همدلی و ایستادگی در برابر هجمه های وحشیانه ابر قدرتان ایستادگی کرده و با انتخاب اصلح از صراط مستقیم و انقلاب خارج نشود.
لذا 28 خردادماه 1400 به حق یکی از شور انگیز ترین وآموزنده ترین صفحات تاریخ درخشان ایران اسلامی است و همه رای اولی ها و دانش آموزان و حماسه سازان و رهروان شهیدانی چون محمد حسین فهمیده، بهنام محمدی و شهید مقاومت و امنیت و نماد دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با شرکت خود در این حماسه ملی و بی اعتنایی به دسیسه های فراوان دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بر این واقعیت شیرین صحه گذاشته که دانش آموزان و همه رای اولی ها هیچ توجهی به جنجال آفرینی ها و عربده کشی های دشمنان و تبلیغات روانی رسانه های استکبار و صهیونیستی ندارد. دانش آموزان انقلابی و رای اولی از همه نامزدهای محترم حاضر در عرصه انتخابات ریاست جمهوری انتظار دارند که به گفته رهبر و مولایمان در برابر قانون و نسبت به نتایج انتخابات تبعیت پذیری داشته باشند.
بی شک تحقق حماسه تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گام بسیار بلند و اثر بخش این امیدان انقلاب را خواهد طلبید.دوباره مانند همیشه افتخار و بالندگی جوانان ایران اسلامی را از آن خود کنند و برابر گفته رهبر مقتدایمان حضرت امام خامنه ای عزیز که فرمودند : آینده مملکت در دست دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار