جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب:

حضور مردم در انتخابات تضمین‌کننده نظام است

قم(پانا)- جانشین فرماندهی سپاه استان قم تاکید کرد حضور مردم در صحنه انتخابات، تضمین‌کننده انقلاب و نظام خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۹۲۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در انتخابات تضمین‌کننده نظام است

به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، «محمد رضا موحد» جانشین فرماندهی سپاه استان قم، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، قطعاً این دوره حساسیت خاصی دارد که حضور مردم در صحنه دفاع از نظام، در واقع تضمین کننده این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: امروز در شرایط ویژه ای هستیم که ظاهر آن یک انتخابات است اما در باطن نقاط مهمی دارد و به لطف خدا در این چهل و دو سال در مسیر زنجیره ای از نصرت های الهی قرار گرفتیم و فتوحات آشکار و مبینی را پیش رو داشته ایم و ان شاءلله در صحنه انتخابات نیز این فتوحات را خواهیم داشت.
موحد ادامه داد: دشمن از دشمنی خود برای رسیدن به هدف کوتاه نمی آید و اگر تحریم و خروج از برجام و هر مسئله دیگری باشد، ادامه می دهد.
وی خاطر نشان کرد: حقیقتاً نهضت کمک‌رسانی مومنانه در دوره کرونا توانست خیلی از دردها و مصیبت های مردم را کاهش دهد و این نمونه ای از نصر و فتح انقلاب است و به مدد آقا امام زمان(عج) و اهل بیت(ع) ما هر روز از روز قبل مقتدرتر در مسیر پیشرفت قرار داریم.
موحد گفت: ما در مسیر یک حماسه جدید قرار داریم و دشمن همه تلاشش را کرد تا امنیت ایران را از بین ببرد و امروز به لطف خدا و خون مطهر شهدا، ایران لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه است و ما در چند قدمی فتح خیمه دشمن هستیم؛ نصرت الهی و صلح نزدیک است و تقابل ما با دنیای استکبار روز ۲۸ خرداد است که می‌تواند یک فراز متفاوت در تاریخ کشورمان باشد.
وی با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو تصریح کرد: صف آرایی کفر علیه رهبر مسلمین اتفاق افتاده تا به زعم باطل خود در انتخابات با مشارکت پایین، ما را در یک عملیات استراتژیکی، رسانه‌ای و روانی شکست دهد و این حجتی بر همه مردم ایران اسلامی است، بنابراین باید اشتباه نکنیم تا دشمن هرگز به مراد خود نرسد.
این فرمانده ادامه داد: انتخابات، پشتوانه مردمی، دفاع از نظام، صراط مستقیم و عبادت برای خدا است و حضور حداکثری مردم به پیروزی و حضور ضعیف شان می‌تواند به شکست منجر شود.
موحد افزود: رقابت سیاسی بین کاندیداها مسئله اصلی نیست و اصل حضور مردم است و مردم در این ۴۲ سال نشان دادند که پای کار انقلاب هستند و بخاطر آن مشکلات را تحمل می‌کنند.
وی یادآور شد: امروز ما وظیفه داریم‌ خودمان و نزدیکانمان را به فرموده رهبر معظم انقلاب، تواصی به حق کنیم و جهت حضور در انتخابات با دست پر در مقابل این صف آرایی دشمن بایستیم.
موحد تصریح کرد: انتخاب اصلح سرنوشت ساز است و با انتخاب اصلح انشاءالله دولتی بیاید که برای مردم عزت بیاورد، کارآفرینی کند، در میان مردم حضور داشته باشد و مشکلاتشان را حل کند.
وی عنوان کرد: ما به دولت مومن، مقتدر و انقلابی احتیاج داریم و چنین دولتی نیازمند حضور پرشور مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای است و باید دشمن را ناامید کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار