رویش قلم نویسندگان در لاهیجان

لاهیجان (پانا) - در راستای معرفی و آشنایی با فرهیختگان رویش قلم شهرستان لاهیجان کلییپ‌هایی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
رویش قلم نویسندگان در لاهیجان

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، با توجه به اینکه شهرستان لاهیجان از لحاظ فرهنگی و هنری شخصیت های زیادی را در دامان خود دارد شایسته است که این بزرگان و آثارشان معرفی شوند. در همین راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تاکنون اقدامات متعددی را در این زمینه انجام داده است از جمله دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر، گفتگو پیرامون کتاب، تجلیل از نویسندگان، رونمایی کتاب و اخیرا نیز با توجه به شرایط کرونایی و محدودیتهای موجود، کلیپهایی تهیه شده و در فضای مجازی برای اطلاع عموم به اشتراک گذاشته می شود.

تاکنون نویسندگانی چون: آیت الله قربانی، محمدحسین مهدوی( م.موید)، بیژن نجدی، حسن فرهنگ فر، محسن بافکر لیالستانی، هادی غلام دوست، احمد پرمهر یابنده، شجاع الدین طایفه، شهلا شهابیان، شیوا پورنگ، محمود اصغری و مهرداد فدایی پله شاهی به همراه عکس از تالیفاتشان در قالب کلیپ در چهار قسمت تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است.

لازم به‌ذکر است معرفی نویسندگان شهرستان در آینده نیز ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند در فضای مجازی به آدرس http://www.instagram.com/bareshfarhangi_lahijan/ و @Lahijan_farhang_honarاین کلیپها را مشاهده و دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار