مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر:

نیازِ امروز جامعه، تحولِ اقتصادی است

اسلامشهر (پانا) - نشست هم‌اندیشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات با سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نیازِ امروز جامعه، تحولِ اقتصادی است

در این برنامه حجت الاسلام محمدجعفر محمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در زمینه لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، در پنح محور آیات قرآن کریم، روایات، گفتمان انقلاب اسلامی، شبهات و تهدیدهای پیشِ رو مواردی را ارائه کرد.

او خاطرنشان کرد: همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: صاحبان زمین افراد صالح خواهند بود و این یعنی پایان حکومتِ جهان، حکومتِ مهدوی است و با بیان روایات مختلفی از ائمه معصومین (ع)، مقدمه و زمینه ساز حکومت مهدوی را جامعه تمدنی عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدی همچنین در گفتمانِ کلی انقلاب به جنگ تحمیلی، قدرت فرهنگی، قدرت نظامی و توطئه‌های شوم دشمنان ایران و انقلاب اسلامی برای شکست انقلاب از طرق مختلفی همچون هجمه نظامی، فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: دشمنان پس از شکست در جنگ تحمیلی، در سال‌های اخیر سعی کردند که از روش‌های مختلفی از جمله، تهاجم فرهنگی و اقتصادی وارد شده و قدرت انقلاب اسلامی ایران که با پیام رهبر کبیر انقلاب (نه شرغی و نه غربی؛ جمهوری اسلامی) پا به عرصه وجود گذاشت را مورد هجمه قرار دهند.

او با هشدار توطئه‌های امروز دشمنان در تزریق یأس و ناامیدی در جامعه و دلسرد کردن جوانان، ادامه داد: امروز با شکست دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی و فرهنگی، آنان سعی در برنامه ریزی برای شکست اقتصادی انقلاب اسلامی با جلوگیری از حضور جوانان انقلابیِ تحول خواه و دلسردی مردم و بویژه جوانان جهت حضور در انتخابات پیشِ رو (1400) دارند.

حجت الاسلام محمدی نیازِ امروز جامعه را تحولِ اقتصادی دانست و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری، بارها تاکید فرمودند، ما امروز نیاز به تحول اقتصادی داریم، به نحوی که اقتصاد را بصورت کامل زیر و رو کرده و بازنویسی کند.

او به برخی شبهات موجود در زمینه انتخابات مهندسی شده از پیش تعیین شده، تحریم انتخابات، عملکرد یکسان تمام کاندیداها و...اشاره کرده و آنها را ساخته و پرداخته دشمنان جهت دستیابی به خواسته‌های شومِ خود دانست.

سخنران نشست هم اندیشی مشارکت حداکثری در انتخابات با تاکید بر اهمیت تک تکِ آرای مردمی در شکست دشمنان ایران و انقلاب، خطاب به حاضرین با تاکید حضور پرشور حداکثری و مطالعه برای انتخاب نامزد اصلح، خاطرنشان کرد: گول جریان‌های هیجانی را نخورید؛ انتخابات عاقلانه، شرطِ توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

در ادامه اسداله بیات معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به آیه 11 سوره مبارکه رعد، از تاثیر تصمیم‌گیری افراد در تعیین سرنوشت خود و جامعه سخن گفت و با تاکید بر حضور و مشارکتِ حداکثری در انتخابات و مطالعه برای تصمیم‌گیری درست در انتخاب فردِ اصلح افزود: همانگونه که حضرت امیرالمونین علی (ع) نیز فرمودند،فرصت‌ها مانند ابر می‌گذرند بایستی آگاهانه، هوشیارانه و با بصیرت در انتخابات پیشِ رو حضور یافته و فرصت را از دست ندهیم، چراکه منفعل بودن و یا انتخابِ اشتباه، جبران ناپذیر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار