با استقبال بی نظیر دانش آموزان بهارستانی برگزار شد:

جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رای اولی

بهارستان یک(پانا)- همایش بزرگ رأی اولی‌ها با حضور پرشور و استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان بهارستان در محل مصلی بخش گلستان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رای اولی

در این همایش که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین نورپور امام جمعه بخش گلستان با تکیه بر لزوم شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه همگانی است.

او ادامه داد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد، دشمن درصدد القای مشکلات معیشتی و خستگی مردم از دولت و نظام است تا با این شیوه بتواند ناامنی و آسیب‌ها به کشورمان را بیشتر کند.

حجت الاسلام نورپور اضافه کرد: دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان‌های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی‌دارند و گلایه‌مندی‌ها تنها به خاطر حضور برخی مسئولان ناکارآمد و فراهم شدن میدان برای حضور افراد ناصالح است.

مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نیز با تقدیر از حضور شایسته دانش‌آموزان بهارستانی گفت: هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

لازم به ذکر است که اجرای گروه سرود دانش‌آموزان دختر بهارستانی و همچنین تقدیر از دانش‌آموزان نمونه شهرستان از جمله نکات قابل توجه همایش رأی اولی‌ها در بخش گلستان شهرستان بهارستان به شمار می‌رود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار