سومین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌‌های تهران برگزار شد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر ضرورت حمایت از مدارس غیردولتی تأکید کرد و گفت با توجه به مشکلات عدیده موسسان، انتظار می‌رود اداره کل نوسازی، تعامل بیشتری را در این زمینه داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سومین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌‌های تهران برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نماینده محترم مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهردر مجلس شورای اسلامی و نمایندگان اداره نوسازی و دیگر اعضای شورای نظارت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سومین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی شهرستان‌های استان تهران در سالن شماره دو اداره کل برگزار شد.

محمد صیدلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی ضمن تبریک هفته کرامت، بر ضرورت حمایت از مدارس غیردولتی تأکید کرد و گفت: با توجه به مشکلات عدیده موسسین در خصوص تأمین فضاهای آموزشی با متراژهای اعلام شده از سوی اداره کل نوسازی، انتظار می‌رود اداره کل نوسازی تعامل بیشتری را در این زمینه با موسسین داشته باشند.

صیدلو با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها نام‌گذاری شده است، گفت: باید موانع و مشکلات از جمله موضوعات مربوط به نوسازی مرتفع شود تا مدارس با آرامش بیشتری سال تحصیلی آتی را شروع کنند.

در ادامه این نشست که با بیان نقطه نظرات حاضرین همراه بود، در مجموع 138 پرونده تأسیس، توسعه و تجهیز مدارس مورد بررسی و تأیید قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار