معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع بر پیگیری ثبت سفارش کتب درسی تاکید کرد

تهران (پانا) - جلسه موزعین کتب درسی مناطق با حضور معاون اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی و موزعین مناطق 21 گانه در سالن آیت ا... هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع بر پیگیری ثبت سفارش کتب درسی تاکید کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با بیان این خبر گفت: کتب درسی بعنوان مهمترین نمود محتوا، مبنا و اساس آموزش است که بدون آن فرایند یاددهی،یادگیری دچار اختلال خواهد شد، از این رو دسترسی به موقع دانش‌آموزان به کتب درسی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لازمه آن برنامه‌ریزی دقیق جهت تحقق این مهم است.

او اظهار کرد: در سالهای اخیر با تدبیرهای اندیشیده شده روند تهیه و سفارش کتب درسی به صورت آنلاین تغییر یافته و مدیران به صورت گروهی و همچنین والدین به صورت فردی امکان ثبت سفارش را خواهند داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: با پیگیری روسای مناطق و مدیران مدارس، در شهرستان‌های استان تهران تاکنون حدود 70درصد کتب درسی ثبت سفارش شده است و با عنایت به مهلت نهایی ثبت کتب در خرداد 1400 کارگروه های مناطق نسبت به رصد مدارس و دانش‌آموزان باقی مانده اقدام کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه با اشاره به آغاز ثبت سفارش کتب درسی پایه‌های ورودی (اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم) از تاریخ 6 تیر ماه بیان کرد: ثبت سفارش گروهی از طریق سامانه سیدا برای مدیران فراهم شده است که روند ثبت نام تسهیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار