دعوت جمعی از استادان صنعتی شریف به مشارکت در انتخابات

تهران (پانا) - جمعی از استادان دانشگاه صنعتی شریف با صدور بیانیه‌ای به حضور و مشارکت گسترده در انتخابات تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت جمعی از استادان صنعتی شریف به مشارکت در انتخابات

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان
دعوت جمعی از استادان دانشگاه صنعتی شریف به حضور و مشارکت گسترد ه در انتخابات 1400

هموطنان گرامی
ایران سربلند در مسیر حرکت تاریخی خود برای رسیدن به اهداف والای ترسیم شده توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، در آستانه یک انتخاب تاریخی و سرنوشت ساز قرار گرفته است. سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصت بی بدیلی برای ایجاد یک تحول اساسی در مناسبات اجرایی کشور است. اینک که به برکت خون شهدا، ایران اسلامی به یک قدرت بلامنازع منطقه ای تبدیل شده، ساماندهی ابعاد مختلف اقتصادی، علمی، اشتغال و بویژه معیشت اقشار آسیب پذیر جامعه و استقرار دولتی در شأن ملت ایران در رأس همه اولویت ها قرار دارد و شایسته است که در دهه آغازین قرن پانزدهم، با اصلاحاتی اساسی و ایجاد یک نظام حکمرانی مبتنی بر عدالت در همه ابعاد مادی و معنوی آن، غایت آرزوی شهدا، امام خمینی (ره)، و رهبر عزیزمان محقق شود.

مردم شریف ایرا ن
ما شرایط حکمرانی کشور را نیازمند تحولی اساسی در نحوه اداره کشور و سپردن امور اجرایی آن به دست مدیرانی شایسته و پاکدست می دانیم و این تحول را لازمه توسعه کشور، خلق ثروت، ارتقای جایگاه علمی و فناوری، رشد اقتصادی و تحقق عدالت و آزادی می دانیم. این تحول به دست جوانان و جوان دلان تحول گرایی انجام خواهد شد که درک واقعی از محرومیت، بی عدالتی و شکاف طبقاتی داشته باشند. رئیس دستگاه اجرایی کشور باید فردی پاکدست، شجاع، آزادی خواه، عدالت خواه، مردمی، کاردان، باکفایت و تحول گرا باشد و به استعداد و خلاقیت جوانان نخبه و نیز به توانمندی های داخلی باور عمیق داشته و تعامل سازنده و عزتمدارانه با دنیا را در دستور کار خود قرار دهد.

مردم وفادار ایران
بدخواهان این مرز و بوم تلاش می کنند با ناامیدکردن مردم و بی اهمیت جلوه دادن نقش ملت در اصلاح امور، مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند و باعث درجا زدن و حتی عقب گرد کشور شوند؛ که در این صورت فرصت های ارزشمندی برای توسعه و پیشرفت و حرکت به سمت جامعه ای عدالت محور و آزادمنش از دست خواهد رفت. در مقابل، مشارکت گسترده مردم در انتخابات باعث می شود که دولت برخاسته از آراء ایشان بتواند علاوه بر اقدامات مقتدرانه برای انجام اصلاحات و تحولات اساسی در درون، در تعاملات اقتصادی و سیاسی در سطح منطقه ای و بین المللی نیز مقتدرانه و موفق عمل نماید و در راستای منافع ملی قدم بردارد.

هموطنان عزیز
رأی دادن یک حق شهروندی است. اگر از این حق استفاده نکنیم و هر یک از ما نقش خود در پیشرفت و ترقی ایران عزیز را ایفا نکنیم، در پیشگاه خداوند متعال و آیندگان مسئول خواهیم بود؛ همانگونه که ما نیز بی مسئولیتی برخی از گذشتگانمان را قضاوت می کنیم. شهدای والامقام برای حفظ امنیت ما جان شیرین خود را تقدیم نموده اند. ما نیز همنوا و همراستا با آرمانهای امام و شهدا و با حضور پرشور خود در انتخابات و ایفای نقش خود و انتخاب فرد اصلح، زمینه را برای شکوفایی اقتصادی و تحقق عدالت فراهم خواهیم کرد. به فضل الهی و با گذر از این گردنه خطیر، بر قله های رهایی، استقلال و پیشرفت خواهیم ایستاد و آینده ای روشن را برای فرزندانمان ترسیم خواهیم نمود. به امید دیدار شما در پای صندوق های اخذ رأی، در ر وز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، هستیم. ان شاء الله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار