در گفتگو با پانا:

معصومه قاسمی‌پور از ایفای نقش در «آبجی» گفت؛ در «آبجی» رشد کردم

تهران (پانا) - معصومه قاسمی‌پور درباره نقش آبجی در فیلم سینمایی «آبجی» و اینکه در این فیلم به رشد رسیده است، توضیحاتی داد. 

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
معصومه قاسمی‌پور از ایفای نقش در «آبجی» گفت؛ در «آبجی» رشد کردم

معصومه قاسمی‌پور بازیگر نقش آبجی در فیلم سینمایی «آبجی» درباره این نقش و اینکه چطور آن را پذیرفته است، به خبرنگار پانا گفت: «خانم اشرفی‌زاده من را از قبل می‌شناسد و من هم همینطور و به توانایی‌های من واقف است و با او همکاری طولانی مدتی داشتم و حدود 10 کار از فیلم کوتاه و تله‌فیلم تا فیلم سینمایی با هم کار کرده‌‎ایم. با توجه به این موارد به من پیشنهاد «آبجی» را داد؛ همچنین قصدش این بود که کسی برای ایفای نقش معلول در فیلمش حضور داشته باشد که زیاد مشهور نباشد تا برای مخاطبان قابل باورتر باشد.»

وی در این زمینه بیان کرد: «چون «آبجی» فیلم اولش محسوب می‌شد معتقد بودم که باید به چهره‌های بازیگر نیز فکر کند تا فروش بیشتر در سینما داشته باشد و از نظر تبلیغاتی تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد اما او به من لطف و اعتماد داشت و روی اینکه من در این نقش باشم، تاکید داشت. در هدایت این نقش بسیار مدیون مرجان اشرفی‌زاده هستم.»

قاسمی‌پور درباره درآمدن حس مادر و دختری که در «آبجی» تصویر شده‌اند، توضیح داد: «خانم گلاب آدینه با تجربه سال‌ها کار کردن، خیلی به من کمک و راهنمایی کردند؛ پیشنهادات بسیار خوبی در زمان تمرین و اجرا داشتند. غیر از خانم آدینه و پیشکسوت‌هایی که در فیلم حضور داشتند، من و دیگر جوانان مثل مرجان اشرفی‌زاده و فیلمبردار کار، جوان بودیم و در حال رشد و یادگیری. سعی کردیم از پیشنهادات اساتید بهره بگیریم البته مرجان بر کار مشرف بود چون خودش فیلمنامه را نگارش کرده بود که در هدایت بازیگران نیز تاثیر داشت.»

بازیگر فیلم سینمایی «آبجی» در پایان در مورد اینکه آیا به دیده شدن فیلم در شرایط کنونی امیدی وجود دارد با توجه به اینکه فیلم پایانی امیدبخش دارد، گفت: «با این شرایط اقتصادی و فرهنگی الان کشور، خیلی به این موضوع خوش بین نیستم البته من کلا آدم خوش بینی نیستم. فیلم برای 6 سال پیش است و امیدی که در آن وجود دارد شاید به شرایط آن زمان بیشتر می‌آمد. به اعتقاد من، چون فضای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی امروز، فضایی روشن نیست و نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که برای «آبجی» چه پیش می‌آید اما در هر حال امیدوارم که اتفاقات خوبی برای این فیلم رخ دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار