مدرسه‌سازی تا رفع محرومیت در شهرستان کلات ادامه خواهد داشت

کلات(پانا)-کلنگ ساخت دو آموزشگاه یک کلاسه با مشارکت‌،اما مشارکتی متفاوت در شهرستان کلات به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌سازی تا رفع محرومیت در شهرستان کلات ادامه خواهد داشت

با حضور رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات و مهندسان ناظر پروژه های عمرانی آموزش و پرورش شهرستان در اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی کلنگ دو آموزشگاه یک کلاسه در روستای‌النگ‌پایین و کالشور به زمین زده شد، تا دو فضای کانکسی دیگر برچیده شود.

رمضان پروانه گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تمهیدات لازم توانستیم از محل فروش ضایعات و آهن آلات اسقاطی، مبلغ یک میلیارد ریال تامین کنیم و تصمیم بر این شد، از این مبلغ استفاده بهینه صورت بگیرد و به عنوان سهم مشارکت درساخت دو آموزشگاه یک کلاسه در‌ مناطقی از شهرستان که فضای فیزیکی مناسبی ندارند‌ بنای جدید احداث شود که خوشبختانه تفاهم‌نامه‌های لازم‌ منعقد و با مشارکت اداره کل نوسازی کلنگ‌ساخت این مدارس امروز به زمین زده شد که جا دارد‌ از مساعدت و همکاری مدیر کل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی تشکر کنیم.

وی افزود: مبلغ کل هر دو پروژه شش میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد شده است که یک میلیارد ریال آن از محل فروش آهن آلات و ضایعات تامین شد و از خیرین محترم خواستاریم، برای برچیده‌شدن سایر فضاهای سنگی‌و کانکسی شهرستان که در شان دانش آموزان عزیزمان نیستند، پای کار بیایند تا شاهد رشد فرزندان این شهرستان محروم و مرزی باشیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت اظهار کرد: نهضت مدرسه سازی تا رفع محرومیت در این زمینه ادامه خواهد داشت. با کلنگ زنی این ۲ پروژه ۱۵ پروژه ،طی دو سال در شهرستان کلات،تکمیل و یا در دست اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار