مدیرکل آموزش و پرورش فارس درگذشت مدرس تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان استان را تسلیت گفت

شیراز (پانا) - فرهاد اسماعیلی در پیامی درگذشت عبدالرحمن کیالی معلم دلسوز و مربی وارسته تشکیلات دانش‌آموزی استان فارس و شهر شیراز را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۱۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش فارس درگذشت مدرس تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان استان را تسلیت گفت

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پیام خود این ضایعه و مصیبت بزرگ را به خانواده و جامعه بزرگ فرهنگیان فارس و شهر شیراز تسلیت گفته و در متن پیام وی آمده است؛

"وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون
ومژده ده شکیبایان را ،(همان) کسانی که چون مصیبتی به آنان برسد می گویند:ما ازآنِ خدا هستیم وبه سوی او باز می گردیم. (قرآن کریم)

باسلام واحترام، خبردرگذشت ناباورانه همکار عزیز و تلاشگر و پیشکسوتمان جناب آقای عبدالرحمن کیالی که از معلمان خوب و مربیان باسابقه درخشان امور تربیتی بودند موجب تاثر خاطر اینجانب و همکارانم در اداره کل آموزش و پرورش فارس خصوصا حوزه معاونت پرورشی و سازمان دانش‌آموزی شد.
مرحوم کیالی در زمره همکاران فرهنگی صدیق و بسیار سخت کوش استان فارس و شهر شیراز بودند که سال‌ها نیز به عنوان مدرس کشوری تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در تربیت دانش‌آموزان تلاش وافری داشتند که یاد و خاطره این تلاش‌هایش سال‌ها در ذهن فرهنگیان و دانش‌آموزان و مردم خوب این دیار باقی خواهد ماند.
اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم، بستگان و جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان فارس و خصوصا شهر شیراز تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم، مغفرت و علوّ درجات و برای خانواده و وابستگان صبر و اجر جزیل مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار