پیام تسلیت رئیس سازمان دانش آموزی فارس درپی درگذشت مدرس تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان استان

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس در پیامی درگذشت عبد الرحمن کیالی معلم فرهیخته و مدرس تشکیلات دانش‌‌آموزی پیشتازان شهر شیراز را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۱۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس سازمان دانش آموزی فارس درپی درگذشت مدرس تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان استان

در متن پیام تسلیت امد اسماعیلی ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به جامعه فرهنگیان و خانواده ایشان آمده است:

"هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

خبر پر کشیدن مظلومانه استاد، معلم، مربی و همکار عزیزمان جناب آقای عبدالرحمن کیالی، خانواده بزرگ سازمان دانش‌آموزی کشور و استان فارس را در غمی بزرگ فرو برد آنچنان که زبان و قلم از وصف این اندوه ناتوان است. مردی که با دلی مهربان و لبی خندان، همیشه با روی باز و روحیه‌ای مثال زدنی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان کوشید و پس از بازنشستگی نیز این فعالیت‌های ارزشمند را رها نکرد و همواره یار گرانقدر سازمان دانش‌آموزی و تشکیلات پیشتازان باقی ماند.
بدون شک ایشان یک مربی پیشتاز واقعی بود که با هم‌دلی، هم فکری و همکاری مثال زدنی‌اش دانش‌آموزان را مجذوب و فرهنگیان را شیفته منش و بزرگواری خود کرده بود.

امروز سازمان دانش‌آموزی داغدار یکی از مربیان و اساتید برجسته کشوری و استانی پیشتازان است که همواره منش‌ها و روش‌های سازمان را پاس داشت و پیشتازانی را پرورش داد که همیشه چراغ فروزان پیشتازی را روشن نگه می‌دارند.
بنده به نوبه خود با اندوه و غم بسیار درگذشت دوست و برادر عزیزم جناب آقای عبدالرحمن کیالی را به خانواده ایشان، دانش‌آموزان و همکاران به ویژه مربیان گرانقدر پیشتاز تسلیت عرض می‌نمایم."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار