معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در بازدید از شرکت فولاد آذربایجان‌شرقی:

شرکت فولاد آذربایجان‌شرقی پیشتاز تحقق منویات رهبری در زمینه تولید و جهش تولید است

میانه (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با حضور دادستان میانه از واحدهای مختلف شرکت فولاد آذربایجان‌شرقی و فاز احیا بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت فولاد آذربایجان‌شرقی پیشتاز تحقق منویات رهبری در زمینه تولید و جهش تولید است

محمدرضا مشایخی، معاون استاندار در این بازدید ضمن قدردانی از تلاشها و برنامه ریزی های مسئولان این مجتمع فولادی، با اشاره به تحقق شعار سال"تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" در این واحد تولیدی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری گفت: شرکت فولاد به عنوان یکی از صنعت های مهم در استان و از نظر اقتصادی و اشتغالزایی برای شهرستان دارای جایگاه ویژه ای در زمینه تولید است و تمامی دستگاه های مرتبط نیز باید در جهت رفع موانع و جهش تولید این مجموعه گام بردارند.

وی به اقدامات اخیر این مجموعه تولید فولاد در جهت افزایش ظرفیت تولید اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط حاضر کشور در زمینه تولید و نوسانات قیمت شاهد هستیم با برنامه ریزی و همت مدیران و کارکنان این مجموعه اقدامات ارزشمندی در زمینه تولید برداشته شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به راه اندازی فاز ۳ ذوب فولاد که تمامی مراحل ساخت آن توسط مجموعه فولاد انجام خواهد گرفت و هزینه های شمش حذف خواهد شد، افزود: تکمیل زنجیره صنعت فولاد از اولویت طرح های اقتصادی شهرستان است و فرمانداری ویژه شهرستان تمامی هماهنگی ها و اقدامات لازم بین دستگاهی را جهت تسریع در روند بهره برداری و توسعه این مجموعه و پیگیری های لازم در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز انجام خواهد داد تا در آینده با مشکل نیروی انسانی در خط تولید مواجه نباشند.

او همچنین خاطرنشان کرد: به موازات این فاز،توسعه فولاد آذربایجان نیز با عنوان کلاف سازی و تولید فولاد آلیاژِی در قالب سایزهای مختلف شروع به احداث خواهد شد که تمام مراحل آن در دستگاه های مربوطه به اتمام رسیده است و در حال مجوز تامین اعتبار در سازمان برنامه کشور است که این فاز به نوبه خود تکمیل زنجیره تولید در بخش صنعت فولادی بوده که علاوه بر اشتغال، موجب رونق اقتصادی دیگری در شهرستان می شود.

در زمینه رفع موانع نیز در این بازدید در راستای تسریع در روند پروژه فاز 3 فولاد با حضور دادستان دستور رسیدگی و توقف تصرف زمین این مجموعه صادر شد.

در ادامه فرماندار ویژه میانه از خط تولید ،آزمایشگاه و اتاق کنترل کیفی این مجموعه نیز بازدید کرد.

مدیرعامل فولاد نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد شرکت ارائه داد و خواستار مساعدت بیشتر در زمینه تامین نیروی انسانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار