نقش‌آفرینان اصلی در انتخابات پیش‌رو مردم و خصوصا جوانان هستند

بجنورد (پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی ، با اشاره به جایگاه جوانان در ساخت آینده کشور اظهار کرد نقش‌آفرینان اصلی در انتخابات پیش‌رو مردم و خصوصا جوانان هستند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش‌آفرینان اصلی در انتخابات پیش‌رو مردم و خصوصا جوانان هستند

آیین جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها و گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) امروز ساعت 10:30 در سالن استانداری خراسان شمالی با استقبال خوب دانش آموزان برگزار شد.

احمد برادران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، در این همایش گفت: حضور در صحنه انتخابات لبیک گفتن به ندای رهبری و شرکت کردن در سرنوشت سیاسی کشور است. جوانان بایستی ضمن مشارکت در انتخابات، سایر افراد تحت ارتباط خود را نیز به حضور در صحنه انتخابات تشویق کنند. باید با امیدآفرینی در جامعه، مانع توطئه دشمنان برای ایجاد یأس شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا روح ناامیدی را در کالبد جامعه تزریق کند افزود: امید یکی از مفاهیم بسیار نزدیک به خوش بینی و یکی از ویژگی‌های زندگی است که افراد برای جستجوی فردای بهتر باید به دنبال امید و امیدواری باشند، امید یعنی انتظار موفقیت و آینده بهتر و دلیلی برای زیستن، وقتی امید در دل‌ها نشست، اشتیاق زندگی با نشاط در بین مردم افزایش می‌یابد. در مقابل یأس و ناامیدی بزرگترین دشمن یک ملت است که باید تلاش کنیم یأس و ناامیدی را از دل مردم پاک کنیم.

برادران، با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی اظهار کرد: آموزش و پرورش وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده دارد و این نهاد است که می‌تواند آینده سازان کشور را تربیت کند.
وی یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی، کشور به پیشرفت های زیادی در حوزه علمی و تکنولوژی دست یافت و خودکفایی در برخی حوزه های اقتصادی و اجتماعی مرهون نظام جمهوری اسلامی است و برای سربلندی این نظام در عرصه داخلی و بین المللی باید پای کار نظام ایستاد.

برادران با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات خنثی کننده همه نقشه‌های دشمن علیه ملت ماست، آنها می‌خواهند با سیاه نمایی و ناامیدسازی و تاریک نشان دادن آینده، مردم را نسبت به کشور خودشان مأیوس کنند، اما با آگاهی و انتخاب آگاهانه مردم باز هم دشمنان ملت ناکام خواهند ماند.

احمد برادران افزود: دانش آموزان و رای اولی ها با رسیدن به بلوغ سیاسی می توانند در سرنوشت سیاسی خود مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات، مشارکت کردن در سرنوشت سیاسی است و همه ما وظیفه داریم در قبال ایثارگری های انجام شده در صحنه حضور داشته باشیم. جمهوری اسلامی ایران بر پایه رأی و مشارکت مردم استوار است و رأی می‌دهیم تا سرنوشت بهتری را برای خود رقم بزنیم و قطعاً رأی ما تاثیرگذار است.

وی افزود: ما باید امروز کسی را انتخاب کنیم که کاربردی‌ و عملیاتی باشد و در تمام عرصه‌های مختلف کشور حضور موثر پیدا کند.
برادران ادامه داد: رأی‌ اولی‌ها در انتخابات خردادماه نقش خود را بهتر و بیشتر ایفا کنند تا فردی انتخاب شود که خدمتگزار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی گفت: رأی اولی‌ها خود می‌توانند با فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، درس خواندن و شرکت در انتخابات روزی رئیس جمهور، وزیر، نماینده مجلس و استاندار باشند.

گفتنی است در این آیین که به همت سازمان دانش آموزی استان برگزار شد، 4 تشکل اعم از بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی، هلال احمر و اتحادیه انجمن اسلامی در این همایش حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار