من رأی می‌دهم تا آینده با ثبات داشته باشیم

نهبندان (پانا) - حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، ضامن امنیت و اقتدار کشور است و فراتر از هر نگاه سیاسی و یا جناحی، همه کسانی‌که به این مرز و بوم عشق می‌ورزند، باید در عرصه انتخابات حضور داشته باشند، چرا که این حضور تقویت‌کننده امنیت و عزت و عظمت کشور است.

کد مطلب: ۱۱۹۱۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
من رأی می‌دهم تا آینده با ثبات داشته باشیم

یکی از دانش‌آموزان اهل خراسان جنوبی در رابطه با موضوع انتخابات با خواهرش گفت وگو کرده است. او 23 ساله و دانشجوی رشته زیست‌شناسی دانشگاه زابل است.

فاطمه شفیعی، در رابطه با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 به پانا گفت: «روز جمعه، 28خردادماه، میلیون‌ها شهروند ایرانی به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت. من هم یکی از این شهروندان خواهم بود که در همین روز در پای یکی از صندوق‌های رأی حضور می‌یابم.»

او ادامه داد: «حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، نشانه پشتوانه مردمی این نظام است، ضمن اینکه به طور خاص در عرصه بین الملل از عوامل تقویت اقتدار نظام و انقلاب به شمار می رود.»

خواهر این دانش‌آموز تأکید کرد: «هر کسی که به کشور و سرنوشت مملکت علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند و به این وسیله مانع طمع بیگانگان به این آب و خاک شود.»

او در خصوص چرایی رأی دادن گفت: «من رای می‌دهم تا هم‌چنان تعیین‌کننده نظامی باشم که رفاه را برای من و همه هم‌نسلان من فراهم کند.»

شفیعی خاطرنشان کرد:«من به‌عنوان یک جوان تحصیلکرده به پای صندوق‌های رای می‌روم تا عدالت اجتماعی را در کشور خود نهادینه کرده و شاهد ظلم و ستم و بیدادگری در کشور نباشم.»

این دانشجو ادامه داد: «به‌عنوان یک جوان رای می‌دهم تا تغییرات بنیادین در سرنوشت و آینده جوانان به‌وجود آید. جوانان آرزو دارند که با این انتخابات فرصت‌های عظیمی در عرصه‌های آموزش و پرورش، اشتغال، ورزش، سلامت، مسکن و... به‌وجود آید و قطعا می‌دانم که این رأی من نخواهد گذاشت آینده روشن و بهتر از من و دیگران گرفته شود.»

خبرنگار:صفورا شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار