رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد :

مردم با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری زمینه ایجاد دولت مردمی را فراهم کنند

دهدشت (پانا) - رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد انتظار داریم که مردم با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری زمینه ایجاد دولت مردمی را فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری زمینه ایجاد دولت مردمی را فراهم کنند

آرمان بیگلری ‌در آیین افتتاحیه ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان کهگیلویه ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اظهار داشت: انقلاب ایران اسلامی امروز نقش مؤثری در معادلات جهان دارد و این مورد را اغلب سیاستمداران دنیا اذعان دارند و جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از امور کارنامه درخشانی دارد.

وی با بیان اینکه در بحث عدالت اجتماعی خوب عمل نکردیم، افزو‌د: ‌یکی از اشکالات اساسی در ضعف مدیریت‌ها بود که ‌سبب شد ضعف در عدالت اجتماعی داشته باشیم ‌‌و امروز ‌جمع شده‌ایم که با انتخاب فرد اصلح برای سپردن امور در قوه مجریه، کشور را به عدالت اجتماعی برسانیم.

بیگلری ادامه داد: امروز جامعه ما با مشکلات متعدد در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی روبه‌روست و این در حالی است که برخی از افراد مدعی برای ایجاد وضعیت مطلوب خود درگیر فساد هستند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی جزو افرادی است که بعد از سابقه طولانی در مدیریت سالم زندگی کرده و شفاف دارایی خود را اعلام نموده‌ است.

وی تصریح کرد: دولت آینده ‌یک دولت وحدت ملی و توانمند است و از مرزبندی‌ها عبور خواهد کرد و از همه ظرفیت‌ها با هر سلیقه و اندیشه در دایره نظام جمهوری اسلامی استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار