سلامت، امنیت، رقابت و اخلاق‌مداری اساس یک انتخابات خوب است

کاشمر(پانا)- فرماندار خلیل‌آباد سلامت، امنیت، رقابت، اخلاق‌مداری و صداقت را مورد تاکید قرار داد و گفت در صورتی‌که کاندیدای انتخابات، می‌خواهند نماینده ای در شعب داشته باشند، نسبت به معرفی آنان تا سه روز مانده به روز انتخابات به فرمانداری و بخشداری‌ها اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سلامت، امنیت، رقابت و اخلاق‌مداری اساس یک انتخابات خوب است

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در جلسه توجیهی با کاندیداهای دو شهر خلیل آباد و کندر اظهار کرد: کاندیداها باید قبل از راه اندازی ستاد مسئول و مکان ستاد را به فرمانداری اعلام کنند و از به راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی و پخش صوت به جد پرهیز کنند.

وی افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی تجمع انتخاباتی در فضاهای بسته ممنوع و در فضاهای باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آن هم به مدت دوساعت می توانند سخنرانی داشته باشند.

فرماندار خلیل آباد عنوان کرد: تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از 20 خرداد ماه تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات آغاز و کاندیداهایی که موارد تبلیغاتی را رعایت نکنند تخلف برای آنان منظور خواهد شد.

قاسم پور گفت: با برنامه ریزی های انجام شده شهرداری ها مکان هایی را برای تبلیغات کاندیداها در سطح شهرهای خلیل آباد و کندر در نظر گرفته اند و کاندیداها باید به طرفداران خود تذکر دهند که فقط حق نصب پوستر تبلیغاتی را در این مکان ها دارند، در غیر این صورت کمیته امداد می تواند اقدام خود را داشته باشد.

وی تعداد نامزدهای شوراهای شهر را 21 نفر اعلام کرد و گفت: 15 نفر از آنها مربوط به داوطلبین شوراهای اسلامی در شهرخلیل آباد و 6 نفر هم در شهر کندر هستند.

وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای یک انتخابات پرشور و قانونمند در حوزه شهرستان خلیل آباد فراهم است،گفت: 50 شعبه اخذ رای برای آراء مردم در در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است که از این تعداد شعبه 10 شعبه آن در شهر خلیل آباد و نسبت به دوره قبلی 3 شعبه افزایش یافته است.

نماینده وزارت کشور تعداد عوامل اجرایی که با ستاد انتخابات در روز 28 خردادماه همکاری می کنند را یک هزار و 100 نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا براساس دستورالعمل ستاد انتخابات در تمامی شعب اخذ رای دستگاه، یک ناظر بهداشتی حضور دارد و اثر انگشت با استامپ در انتخابات حذف و رای دهندگان تنها برگه های تعرفه را امضاء خواهند کرد و در کل همه مراحل انتخابات غیر از اخذ رای الکترونیکی است که هر گونه شائبه ای را به صفر رسانده است.

قاسم پور سلامت ، امنیت، رقابت، اخلاق مداری و صداقت را مورد تاکید قرارداد و افزود: در صورتی‌که کاندیدای انتخابات، می‌خواهند نماینده ای در شعب داشته باشند، نسبت به معرفی آنان تا سه روز مانده به روز انتخابات به فرمانداری و بخشداری‌ها اقدام کنند.

وی در این جلسه در خصوص چاپ عکس برای نامزدها و سایز عکس توضیح داد و افزود: مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکانهای سربسته از قبیل مساجد، سالنهای اجتماعات و تالارهای پذیرایی و سالنهای ورزشی ممنوع است.

فرماندار بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و از نامزدها خواست اطمینان به مردم دهند که هر چه مشارکت بیشتر باشد، موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد و از قول های غیر عملی خودداری کنند و در ادامه اظهار کرد: هیات بازرسی، نظارت و اجرایی و دیگر عوامل به‌خوبی در شهرستان امور را رصد خواهند کرد و تلاش می شود به‌دور از مسائل حاشیه ای شاهد انتخاباتی پر شور و قانونمند در شهرستان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی تمهیدات لازم در ستاد انتخابات شهرستان اندیشیده شده است، گفت: در طول شبانه روز دست اندرکاران ستاد انتخابات در شهرستان آماده پاسخگویی هستند.

خبرنگار : ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار