سرپرست معاونت پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش تهران خبر داد

برگزاری آزمون برخط رشته حفظ سی ونهمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت ونمازشهرتهران

تهران(پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش تهران از برگزاری مرحله دوم مسابقات استانی دانش آموزان شهر تهران در رشته های حفظ ویژه و عمومی همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون برخط رشته حفظ سی ونهمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت ونمازشهرتهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، رقیه سادات نقوی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال های گذشته مسابقات به صورت حضوری برگزار می شد که با توجه به زیست بوم جدید، بیماری کرونا و سلامتی دانش آموزان، مسابقات به صورت مجازی در دو مرحله کتبی غیرحضوری و آنلاین برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که با شرکت ۶۰۰ نفر از دانش آموزان برتر مقاطع متوسطه دوره اول و دوم در رشته های حفظ ۵جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء ، کل قرآن کریم و حفظ عمومی پایه های هفتم تا دوازدهم آغاز شد که ۱۹۰ نفر از برترین ها به مرحله دوم راه پیدا کرده و در سه روز به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان شهر تهران در قالب ۱۴ رشته و با شرکت ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان قرآنی شهر تهران در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه برگزار و نفرات برتر رشته های مختلف به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: هدف از برگزاری مسابقات پرورش استعدادهای قرآنی و گسترش فرهنگ قرآن و اهل بیت علیهم السلام در بین دانش آموزان و خانواده های آنان است. شرایط بیماری کرونا باعث شد همایش های حضوری لغو شود ولی با تبدیل این تهدید به فرصت تعداد افراد بیشتری به صورت غیرحضوری در این برنامه ها شرکت کردند و علاوه بر دانش آموزان خانواده ها هم در برنامه های قرآنی حضور یافتند و این برکت الهی در بین همه جامعه برقرار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار