مدرسه 6 کلاسه ابرار در شهرستان تنگستان افتتاح شد

تهران (پانا) -مدرسه 6 کلاسه ابرار در بندر محمد عامری بخش دلوار شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر روز پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه 6 کلاسه ابرار در شهرستان تنگستان افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و‌ روابط عمومی آموزش و‌ پرورش استان بوشهر، محسن حاجی میرزایی در این آئین گفت: مدرسه کانون حیات، یادگیری، شکل گیری شخصیت نوجوانان و جایگاهی برای ساختن آینده است و همه دستاوردهایی که در عرصه های مختلف کشور به دست می آید از مدرسه نشات می‌گیرد.

وی افزود: از مدرسه است که دانش آموزان، مدیران، مهندسان و مسئولان کشور ساخته می‌شوند و مدرسه با نقش بنیادی و پایه ای که دارد جایگاهی برای رشد، پیشرفت، توسعه و شکوفایی اندیشه و توانایی‌های نسل نو است.

حاجی میرزایی بیان کرد: همه دانش آموزان صرفه نظر از دوری و نزدیکی و سطح برخورداری‌های اقتصادی باید به بهترین فضاهای آموزشی دسترسی داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: سیاست ما توسعه و استاندارد ساز فضاهای آموزشی است و در هشت سال گذشته قدم‌های بزرگی در این راستا برداشته شده است و خیران بعنوان راهبردی ترین شرکای این مسئولیت مهم در کنار آموزش و پرورش نقش آفرینی می‌کنند.

وی با تاکید براینکه واژه منطقه محروم واژه مناسبی نیست گفت: حتی اگر عسلویه و منابع گسترده گاز نبود این استان دارای مردمی شریف، مقاوم ، ایمانی و پرتلاش است که بعنوان مهمترین سرمایه به شمار می‌رود و وقتی که در مناطقی روی محرومیت صحبت می شود به تدریج این واژه روی ذهن و روان مردم این منطقه تاثیر می گذارد.

حاجی میرزایی افزود: بنابراین هیچ منطقه ای نداریم که محروم باشد ممکن است از لحاظ برخی برخورداری ها خلاف عدالت برخورد شود اما ظرفیت‌های انسانی آن مهمترین ظرفیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار