در جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان شهر تهران بیان شد:

نقش مشارکتی خانواده در تربیت دانش آموزان ازطریق انجمن های اولیا و مربیان

تهران(پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران، فعالیت ها، انگیزه بالا و وقت گذاری مناسب انجمن اولیاء در کنار مدرسه را از عوامل موثر در رشد و شکوفایی دانش آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش مشارکتی خانواده در تربیت دانش آموزان ازطریق انجمن های اولیا و مربیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، اولین جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

سید صدرا خوش قدم در اولین جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان و منتخبین جدید اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران که در محل سالن شورا برگزار شد؛ بر نقش مشارکتی خانواده ها در تربیت دانش آموزان از طریق انجمن های اولیا و مربیان تاکید کرد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک به انتخاب اعضای جدید شورا و با اشاره به اهمیت و نقش مهم خانواده در نظام رسمی تعلیم و تربیت اظهار کرد: هر جایی انجمن ها با انگیزه بالا و وقت گذاری مناسب در کنار مدرسه حاضر شدند، شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان بوده ایم.

وی همچنین تشکیل کارگروه های تخصصی انجمن ها را محلی برای بهره مندی از مهارت و تخصص اولیا دانست و افزود: جهت بارش فکری و استفاده بهینه از پتانسیل اولیا خواستار تشکیل این کارگروه ها در شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان شهر تهران هستیم.

خوش قدم ادامه داد: مقرر شده تا شبکه ارتباطی بین اعضای شورای مرکزی با شورای مناطق و همچنین روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس جهت نقش آفرینی بیشتر اولیا تشکیل شود.

همچنین اعضای شورا هر کدام نقطه نظرات خود را در حوزه هایی مثل کمبود فضای آموزشی، آسیب‌های اجتماعی، کیفیت آموزش، سرانه تربیتی دانش آموزان و نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ایراد کردند.

این جلسه با حضور منتخبین اولیا، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان و کارشناسان این اداره برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار